Mijn sportschool gaat in het weekend om 2 uur dicht. Is kloten want dan slaap ik altijd uit of doe want anders. Dus om thuis in de weekenden te kunnen trainen heb ik vandaag een toestel gekocht. Ben er erg blij mee
Toestel gekocht voor thuis
Collapse
X
-
Zal wel mee vallen. Dat toestel weegt net 200-250kg. Dan nog de schijven en jezelf er bij tellen.
Ik zit op 4 hoog in een flat en heb hier iets van 600-700kg aan gewicht staan zonder dat de vloer het begeeft. Het is sterker dan je denkt.
Ik had liever een powerrack met eventueel een lat pulley systeem er in. En dan een bench met die leg extention/leg curl er dan nog aan.
Comment
-
Ik denk dat ik nog wel 40kg aan een stok kan hangen dus hoe slecht is je barbel wel nietThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.
Comment
-
Originally posted by Ginola View PostPrachtig ding, heb hem thuis zelf ook alleen train toch liever op de sportschool ipv thuis.
Hoe duur was die als ik vragen mag?
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.
Originally posted by Yawgmoth View PostIk denk dat ik nog wel 40kg aan een stok kan hangen dus hoe slecht is je barbel wel nietYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...20 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: