Toestel gekocht voor thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toestel gekocht voor thuis

Mijn sportschool gaat in het weekend om 2 uur dicht. Is kloten want dan slaap ik altijd uit of doe want anders. Dus om thuis in de weekenden te kunnen trainen heb ik vandaag een toestel gekocht. Ben er erg blij mee

You can not become LEGenDArY without Legday

Zo dat is niet verkeerd!
    Denk dat je er een hoop plezier aan gaat beleven.

Heb je ook nog dumbells of ga je het eerst hiermee doen?
    Congratz
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik heb dumbbels tot 15 kilo. Dat is nu net nog genoeg voor mij. En ik heb een barbell tot 40 kilo. Echter is zwakke kwaliteit

Comment

Megavet!!

Echt gaaf.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ja ben echt blij

en was in de aanbieding

Comment

Ziet er zwaar uit. Ik hoop dat je vloer sterk genoeg is.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

veel plezier er mee man!
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Ziet er zwaar uit. Ik hoop dat je vloer sterk genoeg is.
                hmm daar heb ik niet bij stil gestaan.
                Ik hoop het ook

Comment

Zal wel mee vallen. Dat toestel weegt net 200-250kg. Dan nog de schijven en jezelf er bij tellen.
                  Ik zit op 4 hoog in een flat en heb hier iets van 600-700kg aan gewicht staan zonder dat de vloer het begeeft. Het is sterker dan je denkt.

Ik had liever een powerrack met eventueel een lat pulley systeem er in. En dan een bench met die leg extention/leg curl er dan nog aan.

Comment

Ik denk dat ik nog wel 40kg aan een stok kan hangen dus hoe slecht is je barbel wel niet
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
                      Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
                      Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.

Comment

Prachtig ding, heb hem thuis zelf ook alleen train toch liever op de sportschool ipv thuis.

Hoe duur was die als ik vragen mag?

Comment

Originally posted by Ginola View Post
                          Prachtig ding, heb hem thuis zelf ook alleen train toch liever op de sportschool ipv thuis.

Hoe duur was die als ik vragen mag?
                          375

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ik weet niet hoe lang je bent Bilo, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat deze multi's meestal niet gemaakt zijn voor langere personen.
                          Ook is de kwaliteit en sterkte van het materiaal vaak ver te zoeken.
                          Maar als jij er blij mee bent en je kunt er je workout mee uitvoeren wens ik je het allerbeste.
                          Ik ben vrij lang. Is beetje wennen idd. Maar ik blijf gewoon op de sportschool trainen...dit is alleen voor in het weekend als ik het niet op tijd haal. Materiaal valt mee. Ik heb bewust niet het goedkoopste exemplaar gekocht

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Ik denk dat ik nog wel 40kg aan een stok kan hangen dus hoe slecht is je barbel wel niet
                          Hahaha,..de barbell is eentje die je in elkaar draait. Dus hij kan wel veel gewicht hebben,..echter draait hij soms uit elkaar.

Comment

succes ermee
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Ziet er top uit man
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X