Wat doen jullie??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doen jullie??

Goede avond!

Ik vraag me af wat jullie doen, als jullie met vrienden op stap gaan, terras zitten of zulke dingen?
    Drinken jullie alcohol of wat drinken jullie dan?
    en hoe vaak doen jullie dit dan?

Groete!

Drink nagenoeg geen alcohol, maar als ik het doe zo eens in de 4 maanden ofzo.
    Zuip me dan wel helemaal scheel.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Drink gewoonlijk 1x per week een paar glazen bier (stuk of 6, soms wat meer). Maar komt steeds vaker voor dat ik weken lang geen of nauwelijks alcohol drink. Heb er ook steeds minder behoefte aan eerlijk gezegd.

Comment

nooit
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Drink alleen als ik op stap ga in de trant van uit gaan. Als het voorkomt dat we gewoon ergens gaan eten 's middags of een terrasje pakken met famillie of vrienden of wat dan ook drink ik geen alcohol. Ook niet op verjaardagen ofzo alleen bij feestjes en uitgaan, voor de rest niet.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik drink nog wel redelijk wat alcohol. Ik ga eigenlijk maar weinig opstap moet vaak werken op vrijdag en zaterdag maar drink vaak na het werken 3 pilsjes. heb er dit weekend toch 10 gehad.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

cola / 7up

Comment

Voor ik trainde zoop ik me ieder weekend lam.
                In de trant van zondagmorgen thuis komen en maandag morgenwakker worden.

Maar de laatste tijd ga ik niet meer zo veel op stap eigelijk.
                Het is net of ik er niet meer tegen kan.
                Drink ik 10 biertjes dan hang ik de volgende dag de hele dag boven de pot.
                Mischien wel een teken dat het mooi is geweest!
                En nu helemaal niet meer zuipen maar 100% bodybuilding!
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Drink incidenteel en dan vooral zomers, doe het dan wel meteen goed.

Comment

Zeer sporadisch een goed glas wijn bij het eten of 's avonds een goede whiskey.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Soms. Vooral in de zomer, winter zelden.

Comment

Ik ga naar metal concerten e.d.
                        Drink zelden tot nooit alcohol. Laatste keer was met een meet rond april toen ik 1 glas whiskey heb genomen.

Comment

eens in de 5 maanden mezelf een avond klem zuipen. Dan voel ik me weekend kut en ben ik weer voor 5 maanden genezen. Voor de rest drink ik niks
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Aah dus jullie ofja sommige dan, drinken dan toch wel vaker een paar glaasjes alcohol..
                            Dus niet zo heel erg om er n paar per week te pakken.. 5 max dan!

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
                              Aah dus jullie ofja sommige dan, drinken dan toch wel vaker een paar glaasjes alcohol..
                              Dus niet zo heel erg om er n paar per week te pakken.. 5 max dan!
                              Interessante conclusie.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X