Wat doen jullie??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lbj23 View Post
    ik drink geen alcohol, niet omdat moslims dat ook neit doen, maar gewoon puur omdat t fokked op is weejte

ik raad dan ook iedereen aan met je vieze klauwen van dat vergif af te blijven, want vroeg of laat ga je er deaud aan!!
    Dat is dus niet waar. Een paar glazen alcohol kan geen kwaad.
    Als je elke dag lam bent zal je niet oud worden maar af en toe een drankje....lekker hoor. En als je je aders duidelijker wil zien helpt alcohol ook wel mee
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Maar ik zeg maar elk weekend 3 glazen dan echt zo slecht voor je groei denk het haast niet al drink ik zelf haast niet
      Blijf echt zoals blijf jezelf

Comment

hmm nee in mate zal het neit erger zijn dan cola icm suiikers kcal DENK IK maarja als je toch echt voor de real shit gaat drink dan geen alcohol en ik mis er niet veel extra door, zoals de kater. tegen dingen op lopen en niet kunnen relativeren of ik dat vrouwtje nou beter niet had kunnen zoenen

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
          ik drink geen alcohol, niet omdat moslims dat ook neit doen, maar gewoon puur omdat t fokked op is weejte

ik raad dan ook iedereen aan met je vieze klauwen van dat vergif af te blijven, want vroeg of laat ga je er deaud aan!!
          Overdrijf anders ? Af en toe een pilsje kan geen kwaad.

Comment

Ik ben toch wel eens nieuwsgierig over wat het nou eigelijk echt met je doet.

Invloed op Stofwisseling.
            Hormoonspiegel
            Coordinatie
            Spierafbraak
            en wat er allemaal nog meer bij komt kijken.
            Je hoort de naarste verhalen.

Hebben we nergens een sticky of een goeie topic met wat meer specifiekere informatie?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post

Hormoonspiegel
              Coordinatie
              Spierafbraak

Hebben we nergens een sticky of een goeie topic met wat meer specifiekere informatie?
              Check de zoekfunctie.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sch00m View Post

Hormoonspiegel
                Coordinatie
                Spierafbraak

Dat is bij regelmatig gebruik en op lange termijn ja. Het is niet zo dat je bij het eerste beste biertje spontaan massa begint te verliezen.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X