Heb gister voor het eerst dit jaar n biertje gedronken (2) en om eerlijk te zijn was ik de smaak wat ontwent (bitter) en kreeg ze slecht weg. Ik was niet aan het drinken maar nippen... Waren gelijk weer de laatste voor dit jaar ook... Normaal drink ik dus geen alcohol.. Ik verziek mn lijf al genoeg met gear.
Wat doen jullie??
Collapse
X
-
Bier is gewoon sloo****************er. Snap niet dat er mensen zijn die het lekker vinden. De sterkere dranken of de zoetere mixjes hebben meer smaak en zijn lekkerder. Als de motivatie is om te drinken voor het drinken en dronken te worden omdat je anders geen lol kan hebben. Dan vind ik zulke mensen gewoon mietjes die niet weten hoe lol te hebben.
Comment
-
Dat ben ik met je eens Fal.. Ik vind bier ook niet lekker, en sterke drank durf ik niet aan. Ben bang dat ik het lekker gaat vinden. Ik heb 7 jaar met n alcoholist samengewoond, en heb van alles geprobeerd om haar eraf te helpen. Uiteindelijk heb ik haar 4 jaar terug door de drank verloren, en moeten begraven. Dus nee, ik durf sterke drank niet aan...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostDat ben ik met je eens Fal.. Ik vind bier ook niet lekker, en sterke drank durf ik niet aan. Ben bang dat ik het lekker gaat vinden. Ik heb 7 jaar met n alcoholist samengewoond, en heb van alles geprobeerd om haar eraf te helpen. Uiteindelijk heb ik haar 4 jaar terug door de drank verloren, en moeten begraven. Dus nee, ik durf sterke drank niet aan...
Maar verder bij mezelf.. k dronk ook eerst best wel veel biertjes in t weekend.. maar sinds ik in juli terug ben van vakantie in chersonissos heb k niet echt veel meer gedronken.. tenminste niet dat k lam of iets was..
Maar zoals Fal al zegt; drink k dan liever n mixdrankje omdat ze gewoon lekkerder zijn!
Comment
-
Originally posted by Joel_ View PostNee idd dan! Dan snap ik ook wel dat je er niet echt behoefte aan hebt!
Maar verder bij mezelf.. k dronk ook eerst best wel veel biertjes in t weekend.. maar sinds ik in juli terug ben van vakantie in chersonissos heb k niet echt veel meer gedronken.. tenminste niet dat k lam of iets was..
Maar zoals Fal al zegt; drink k dan liever n mixdrankje omdat ze gewoon lekkerder zijn!
mixdrankje zit nogmeer kcal in als ik me niet vergis maargoed niet drinken is beter
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostInteressante conclusie.Originally posted by knoefje View Postik hoop voor ons dat hij geen statistiek heeft gestudeerd hahahaha
Ik bedoel dan gewoon hiermee dat ik er dan voormezelf ongeveer 5 biertjes ga drinken.. en niet meer dan dat..
Originally posted by Posseltje View PostIn chersonissos ben je wel lam geweest neem ik aan? want met die lekkere vrouwen bij de bio bio, moet je toch wel keertje los zijn gegaan
mixdrankje zit nogmeer kcal in als ik me niet vergis maargoed niet drinken is beter
maar ik was er dan wel met mn vrienden en een vriendin ervan en paar vrienden! dus zat wel goed!
Comment
-
Af en toe ga ik eens met de vriendin uiteten en dan wil ik wel een witte wijn of een rose nemen, maar dan blijft het bij eentje.
Voor de rest geen alcohol.
Heb vroeger genoeg gezopen elk weekend.
Ik krijg bier niet meer door mijn keel ( gelukkig ).I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
In het weekend met uitgaan drink ik nog weleens een spa blauw, maar meestal toch kraanwater, kan er maar niet vanaf blijven. En soms ook weleens een cola light, maar ga toch liever voor kraanwater. Gisteren ook bij BLM 09 lekker kraanwater, je hoefde alleen maar 50 cent aan de twaletgozert te betalen.Groeten
Comment
-
Minimaal 1x per week, drink dan geen alcohol, gewoon cola/icetea/ristretto/water."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment