Wat doen jullie??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb gister voor het eerst dit jaar n biertje gedronken (2) en om eerlijk te zijn was ik de smaak wat ontwent (bitter) en kreeg ze slecht weg. Ik was niet aan het drinken maar nippen... Waren gelijk weer de laatste voor dit jaar ook... Normaal drink ik dus geen alcohol.. Ik verziek mn lijf al genoeg met gear.

Comment

Bier is gewoon sloo****************er. Snap niet dat er mensen zijn die het lekker vinden. De sterkere dranken of de zoetere mixjes hebben meer smaak en zijn lekkerder. Als de motivatie is om te drinken voor het drinken en dronken te worden omdat je anders geen lol kan hebben. Dan vind ik zulke mensen gewoon mietjes die niet weten hoe lol te hebben.

Comment

Dat ben ik met je eens Fal.. Ik vind bier ook niet lekker, en sterke drank durf ik niet aan. Ben bang dat ik het lekker gaat vinden. Ik heb 7 jaar met n alcoholist samengewoond, en heb van alles geprobeerd om haar eraf te helpen. Uiteindelijk heb ik haar 4 jaar terug door de drank verloren, en moeten begraven. Dus nee, ik durf sterke drank niet aan...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Interessante conclusie.
          ik hoop voor ons dat hij geen statistiek heeft gestudeerd hahahaha
          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
          ....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Dat ben ik met je eens Fal.. Ik vind bier ook niet lekker, en sterke drank durf ik niet aan. Ben bang dat ik het lekker gaat vinden. Ik heb 7 jaar met n alcoholist samengewoond, en heb van alles geprobeerd om haar eraf te helpen. Uiteindelijk heb ik haar 4 jaar terug door de drank verloren, en moeten begraven. Dus nee, ik durf sterke drank niet aan...
            Nee idd dan! Dan snap ik ook wel dat je er niet echt behoefte aan hebt!

Maar verder bij mezelf.. k dronk ook eerst best wel veel biertjes in t weekend.. maar sinds ik in juli terug ben van vakantie in chersonissos heb k niet echt veel meer gedronken.. tenminste niet dat k lam of iets was..

Maar zoals Fal al zegt; drink k dan liever n mixdrankje omdat ze gewoon lekkerder zijn!

Comment

Originally posted by Joel_ View Post
              Nee idd dan! Dan snap ik ook wel dat je er niet echt behoefte aan hebt!

Maar verder bij mezelf.. k dronk ook eerst best wel veel biertjes in t weekend.. maar sinds ik in juli terug ben van vakantie in chersonissos heb k niet echt veel meer gedronken.. tenminste niet dat k lam of iets was..

Maar zoals Fal al zegt; drink k dan liever n mixdrankje omdat ze gewoon lekkerder zijn!
              In chersonissos ben je wel lam geweest neem ik aan? want met die lekkere vrouwen bij de bio bio, moet je toch wel keertje los zijn gegaan
              mixdrankje zit nogmeer kcal in als ik me niet vergis maargoed niet drinken is beter

Comment

Drink zeer zelden alcohol. Soms een biertje of een glas rode wijn voor de gezelligheid. In de winter met kerst een glaasje advocaat of een lekker glas Jack Daniels. Maar alcohol drink ik nooit met regelmaat.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Interessante conclusie.
                  Originally posted by knoefje View Post
                  ik hoop voor ons dat hij geen statistiek heeft gestudeerd hahahaha

Ik bedoel dan gewoon hiermee dat ik er dan voormezelf ongeveer 5 biertjes ga drinken.. en niet meer dan dat..

Originally posted by Posseltje View Post
                  In chersonissos ben je wel lam geweest neem ik aan? want met die lekkere vrouwen bij de bio bio, moet je toch wel keertje los zijn gegaan
                  mixdrankje zit nogmeer kcal in als ik me niet vergis maargoed niet drinken is beter
                  jaa in chersonissos zeker lam geweest! hahah
                  maar ik was er dan wel met mn vrienden en een vriendin ervan en paar vrienden! dus zat wel goed!

Comment

1x in de maand een paar biertjes.
                    Vroeger heel veel gedronken, dagelijks halve krat bier.
                    Gelukkig kan ik vrij makkelijk van een verslaving afkomen.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Af en toe ga ik eens met de vriendin uiteten en dan wil ik wel een witte wijn of een rose nemen, maar dan blijft het bij eentje.

Voor de rest geen alcohol.
                      Heb vroeger genoeg gezopen elk weekend.
                      Ik krijg bier niet meer door mijn keel ( gelukkig ).
                      I'm in transformation mode!!!!

Comment

In het weekend met uitgaan drink ik nog weleens een spa blauw, maar meestal toch kraanwater, kan er maar niet vanaf blijven. En soms ook weleens een cola light, maar ga toch liever voor kraanwater. Gisteren ook bij BLM 09 lekker kraanwater, je hoefde alleen maar 50 cent aan de twaletgozert te betalen.
                        Groeten

Comment

aan het koken.... lekker aardappels peper hamburgers en spinazie :P

Comment

wel verkeerde topic he
                            Groeten

Comment

Minimaal 1x per week, drink dan geen alcohol, gewoon cola/icetea/ristretto/water.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik drink geen alcohol, niet omdat moslims dat ook neit doen, maar gewoon puur omdat t fokked op is weejte

ik raad dan ook iedereen aan met je vieze klauwen van dat vergif af te blijven, want vroeg of laat ga je er deaud aan!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X