M'n 1ste stats...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• M'n 1ste stats...

Ik train nu 4 maanden met een pauze tussendoor wegens vakantie, ben een thuistrainer, waarom?, omdat...
    Had eerst een homegym van body-solid en dacht hier wel eventjes zoet mee te zijn, fout dus, en de squats en deadlifts deed ik dus ook niet.
    Nu afgelopen weekend de power rack met lat-pully, diverse greep/accessoires-atributen met halterset met 250 kilo aan schijven binnen gekregen, natuurlijk gelijk in elkaar gezet, wat op zich ook een complete workout was aangezien hij dus nu op de zolder staat.
    Zondag dus voor het eerst de squat en deadlift gedaan zodat ik nu met trots mijn stats kan plaatsen........bij deze.
    En de spierpijn is overweldigend moet ik zeggen...ai ai

Squat: 4x 120kg
    Deadlift: 4x 120kg
    R.Deadlift: 6x 130kg

Deadlifts uitgevoerd met het gewicht tot net boven de grond terug laten brengen en weer omhoog.
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Originally posted by okidoki71 View Post
    Ik train nu 4 maanden met een pauze tussendoor wegens vakantie, ben een thuistrainer, waarom?, omdat...
    Had eerst een homegym van body-solid en dacht hier wel eventjes zoet mee te zijn, fout dus, en de squats en deadlifts deed ik dus ook niet.
    Nu afgelopen weekend de power rack met lat-pully, diverse greep/accessoires-atributen met halterset met 250 kilo aan schijven binnen gekregen, natuurlijk gelijk in elkaar gezet, wat op zich ook een complete workout was aangezien hij dus nu op de zolder staat.
    Zondag dus voor het eerst de squat en deadlift gedaan zodat ik nu met trots mijn stats kan plaatsen........bij deze.
    En de spierpijn is overweldigend moet ik zeggen...ai ai

Squat: 4x 120kg
    Deadlift: 4x 120kg
    R.Deadlift: 6x 130kg

Deadlifts uitgevoerd met het gewicht tot net boven de grond terug laten brengen en weer omhoog.
    Hoi, heb je ook foto's van waar je mee traint?

Comment

Ik mag nog geen foto's plaatsen maar hier is de link waar ik hem aangeschaft heb: Fitness Seller

Daarnaast heb ik nog schijven aangevuld tot 250kg en diverse halters, dumbells en grepen.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Beginnen en dan al zo'n gewicht. Mooi om te zien ik train nou bijna een jaar en zit nog flink wat lager.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Nette stats voor een eerste keer.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X