Kan iemand mij misschien vertellen wat exact de verschillen zijn tussen full-body trainingen en spiergroepen trainingen? En daar bedoel ik niet mee de definitie, dat kan ik zelf ook nog wel bedenken Ik bedoel eerder het verschil qua resultaten of aanpak... Doe zelf al een aantal jaren aan full-body en ook als ik van plan ben om op spiergroepen te focussen draait het er toch op uit dat ik eindig met een full-body training!
Full body vs. spiergroepen
Collapse
X
-
Persoonlijk denk ik dat beide wegen naar rome leiden.
Ik zie ook vaak geen verschil in fysiek bij mensen die fullbody of spiergroepen doen.
Volgens mij kiezen de meeste voor fullbody wanneer ze maar 2 keer per week kunnen trainen. Spiergroepen moet je toch wel 3 k.p.w. doenYou can not become LEGenDArY without Legday
-
Naar mijn mening doe je al veel te lang hetzelfde.. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je het probeert af te wisselen . Jaren lang op de zelfde manier blijven trainen, draait vaak uit op n teleurstelling.. Ook de aanpak van je training moet je zien te wisselen (+- elke 3 mnd), om zo groei te blijven bevorderen..
Comment
-
Zijn veel variaties in oefeningen/sets/reps/volgorde voor full body, probeer eens iets anders maar als full body goed voor je werkt en de resultaten boekt die je zoekt waarom zou je switchen. Ik ben na een jaar full body gaan switchen en van schema naar schema gesprongen, niks gaf voldoening. Ga nu weer lekker op fullbody trainen. Als 't werkt voor je dan is t geen probleem om full body aan te houden. Groots gemaakte fout in de trainingswereld is denken dat full body alleen voor beginners is.
Dat en anabolen, maar dat is mijn mening
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDat is onzin Svalin. Je moet regelmatig afwisselen qua trainingsmethode, sets, reps, rust intervals en oefeningen.
Originally posted by Falstyr View PostDat niks anders voldoening gaf is omdat je gewend bent aan 1 ding. Juist dan moet je afwisselen en gewoon volhouden.
Comment
-
Ben ik wel met sterke ophaler eens, gewoon doen waar je op vooruit gaat en waar je je lekker op voelt. Als je niet met plezier traind versterkt dat de gains ook niet.. Zorg dat je er plezier in hebt, als je dat alleen bij full body hebt, doe je toch gewoon full body?
Qua aanpak weet je toch zelf wel? Niet elke training faillures, volume aanpassen aan je intensiteit.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-