Nieuwe sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe sportschool

Stel jullie beginnen een eigen gym, wat zou er zkr komen te staan ??

Zoek inspiratie en een goeie richtlijn.

Spreek dus niet over kleine homegym maar een degelijke sportschool die voor elkéén toegankelijk is
    No means Try Again

Squat Rack
    Bench press
    Dumbells die zwaarder zijn als 22kg *zucht*

Deze 3 zijn zeker een must

ga je een eigen gym beginnen bro?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

dumbbells tot rond de 50kg
      decline bench press
      incline bench press
      flat bench press
      diagonale leg press
      hack squat
      power rack
      chin up grips
      t-bar ding
      genoeg kabelwerk
      en halters met schijven
      verder wat machines om het te completeren, zoals peck deck, calf raise, lat pulldown, leg curl, leg extension etc.

voor cardio gewoon cross trainers, fietsen, loopbanden, een zaal voor cardio lessen om wat meer leden te trekken.

EN: instructeurs met verstand van zaken.
      Groeten

Comment

aantal losse bankjes. verstelbaar en sommige met preacher gedeelte eraan.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

1 ervaren begeleider..

Comment

Is maar een wilde gedachtengang maar het boeit me wel.
            Bedoeling is een redelijk back to basic plan, dus niet al te veel fancy shit maar gewoon voor de brute krachtpatsers, eventueel bokszak of 2 ophangen etc. Sowieso zou er cardio materialen komen want je alleen maar richten op de krachtpatsers...kan ik er direct een kruis overmaken denk ik . Wil er vooral ook de jeugd mee aanspreken, okey ben één der zovelen die graag het straatbeeld wat wil opfrissen en jonge gasten wil vooruit helpen in het leven.

Moeilijkste om te vinden zal instructeur met verstand ervan zijn

Tleven is voor de durvers dus why not :P

Weet het niet, lijkt me wel tof maar het moet ook rendabel zijn dus effe verder uitpluizen, verdere tips, suggesties zijn van harte welkom !!!
            No means Try Again

Comment

Gewoon een oude (grote) gymzaal vol proppen met echt hardcore ijzer.
              Niet die fancy shit van tegenwoordig allemaal.
              Maar dan moet je wel een beetje in een (middel)grote stad zitten die dat nog niet heeft.
              Ik denk wel dat je dan een aantal grote jongens gaat krijgen en dan stromen de kleine mannen ook wel binnen denk ik.
              Maar waar ik fitness gaat iedereen weg omdat het allemaal van die nieuwe fancy shit is. het niet geweldig word onderhouden en omdat er meer huisvrouwen rondlopen dan wat anders.
              Iedereen die een beetje groter is bij ons in de fitness gaat naar een semi-hardcore tent 15 km verderop.

Comment

Ik zou het ook niet TE basic maken want dan zal je geen reguliere klanten winnen...
                Maar power rack, bankjes, zware dumbbells, genoeg schijven, squat rack enzo zijn wel vereisten denk voor grote jongens.
                Groeten

Comment

idd veel heavy equipment binnenhalen en zkr niet in het weekend te gaan sluiten om 12u zoals velen in de fout gaan.

nogmaals het is maar een wilde gedachtengang die al paar jaar door men hoofd spookt en me niet loslaat, zal eerst es het financiele gaan bekijken en hoe het zit met vereiste diploma´s of opleidingen omtrent uitbaten van een gym...
                  No means Try Again

Comment

Zou eigenlijk niet weten wat voor gym je wilt?
                    Wil je beetje hardcore of ook huisvrouwen sportschooltje?
                    of beetje van beide. Denk dat veel grote of semi-grote niet willen fitnessen waar huisvrouwen bij zijn.
                    en huisvrouwen worden afgeschrikt door zware apparatuur en grote mannen.
                    Dus weet niet of dat heel goed samen gaat.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                      Zou eigenlijk niet weten wat voor gym je wilt?
                      Wil je beetje hardcore of ook huisvrouwen sportschooltje?
                      of beetje van beide. Denk dat veel grote of semi-grote niet willen fitnessen waar huisvrouwen bij zijn.
                      en huisvrouwen worden afgeschrikt door zware apparatuur en grote mannen.
                      Dus weet niet of dat heel goed samen gaat.
                      En waarom zou dat niet samengaan, moet natuurlijk niet de crosstrainers voor de "huisvrouwen" tussen de "grote mannen" hun squatrack gaan plaatsen
                      Als je beiden goed scheidt denk ik wel dat dit goed doenbaar kan zijn. Welke gym ik wil, dus een semi hardcore gym waar ook de gewone mens wat zijn conditie kan opkrikken/onderhouden .
                      De streek die ik in gedachten heb is trouwens te klein om te gaan selecteren in doelgroepen. Wil het gewoon niet gaan zien als zo een healthcenter toestand, nee bij mij zou natuurlijk de hardcore op de eerste plaats komen.

Home fitness equipment, Commercial fitness equipment, Fitness equipment manufacturer leuke site tegengekomen !!
                      No means Try Again

Comment

Dumbells tot 100 kg, nothing but a peanut
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Dumbells tot 100 kg, nothing but a peanut
                          LIGHTWEIGHT
                          No means Try Again

Comment

Zeker een leuke site.

Comment

Ik zou bij een nieuwe sportschool zeker letten op de oefeningen die je er neer zet.Een olympische bankdruk apparaat is zeker een must.
                              Apparaten die meer als 100 kg maximum hebben
                              Dumbells die zwaarder als 22 kg wegen
                              De sfeer in de zaal moet je ook eens opletten. Ziet het er saai en serieus uit? of maak je er ook iets kleur rijks ofzo van.

Ik zou ook veel variaties oefeningen voor de borst en buik kiezen. Het is namelijk vaak het geval dat veel mensen aan de bankdruk apparaten zitten en dat je dan geen plek hebt. Als je genoeg variaties hebt kan iedereen zijn spiergroep trainen

Ik hoop je genoeg advies te hebben gegeven.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X