Nieuwe sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En gewoon bv. 4 platte bankdruk stations hebben. daarlangs nog eens 1 incl. bv.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
      En gewoon bv. 4 platte bankdruk stations hebben. daarlangs nog eens 1 incl. bv.
      dat bedoelde ik, 2 platte 1 incline en 1 decline bijv. ligt eraan hoe groot je het maakt.
      Groeten

Comment

Is 1 van de grotere must als ik ermee doorga en dat is dat er veel dode momenten van wachten worden ingevuld of er helemaal niet hoeven te zijn. Idd meerdere bankdruktoestellen net als power/squatracks. Groots zal het niet worden maar het moet aangenaam trainen kunnen zijn met een leuke zitruimte (niet al te groots) waar er nadien nog babbelke kan worden gedaan tijdens het drinken van e shake.

Hoe minder machines hoe liever ofcourse en zkr niet van die kuttoestanden waar je direct op je max zit omdat er te weinig gewichten zijn.
        Keep it real Keep it simple zou het moeten kunnen zijn.
        No means Try Again

Comment

Je kunt ook de twee combineren, als je een pand hebt met bijvoorbeeld twee verdiepingen, kun je een hardcore gedeelte maken op de onderste, en een cardio/hipadductor area voor de damesch.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is ook iets heel moois.
            of gewone 2 grote "kamers". een grote wal er tussen maken.
            Hardcore aan de ene kant cardio shizzle aan de andere kant.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Zit regelmatig over "mijn gym" na te denken. Dan ga je uit van de fantasie zonder beperkingen.

Ten eerste een groot stuk grond. Hier zou ik een groot gebouw laten bouwen met een specifieke indeling. Als je binnenkomt heb je meteen de balie met desk medewerker en aan de zijkanten de ingang rechtstreeks naar de kleedkamers van specifiek sexe.

De begane grond is het grootste deel. Voorin heb je een deel met voornamelijk "vrouwen" toestellen en met een tussenwand naar het buffe mannen "hok". Eventueel wat isolatie materiaal om geluid van gebrul tegen te houden om de vrouwtjes niet af te schrikken hehe.

Als je door die doorgang gaat kom je in het deel waar de grote mannen trainen. Een aantal platforms voor olympisch gewichtheffen, een aantal squat racks, bench racks, hack squat, power squat. En natuurlijk ook de IFSA certified Log, een Axle, Atlas Stones en overal genoeg barbels en losse schijven. Natuurlijk zullen er ook ondersteunende machines aanwezig zijn zoals Glute Ham Raise, Hyper Extention, kabel machines voor assist oefeningen. Alle andere "troep" machines die vrij standaard zijn staan in het midden deel van de Gym.

In een hoek van het buffe mannen hok een deur die naar buiten leid. Daar is dan een stuk asfalt waar men dingen kan doen zoals oefeningen met de Atlas stones op platformen, yoke, chain yoke, axle's wheel en een aftandse tweedehands vrachtwagen om truck pulls etc te oefenen.

Je kan naar een tweede verdieping waar de cardio toestellen te vinden zijn in de buurt van een raam welk uitkijkt op een mooi stukje grond. Rustgevend water met boompjes en zo. De cardio bestrijkt dan een kwart van de gehele vloer. Dan heb je nog wat groepslessen voor "Fun".

Op de tweede verdieping vind je ook een dietist, sport masseur en fysio/manueel. Hier kun je ook 1 of 2 in-house Personal Trainers regelen tegen een kleine meer prijs om 1 op 1 begeleiding of voor wedstrijdbegeleiding. Verders een kantine waar het personeel terecht kan welk eventueel ook als een soort bar/semi-restaurant kan dienen met gezonde maaltijden speciaal voor sporters. Bekwame instructeurs welk zeer moeilijk te vinden zullen zijn.

De derde verdieping is vrij klein qua formaat en zul je dan de administratie e.d. vinden.

De huisvrouwtjes en re-creatieve fitnessers zijn dan gewoon een stabiele inkomsten bron om mijn echte doelgroep te kunnen geven wat ze willen. Mocht het uitgroeien dan kan er af en toe een Powerlift of Strongman wedstrijd voor lagere klasses georganiseerd worden.

Ook wil ik dan tijd besteden om gebruik te maken van de resources om scholen in de omgeving te gaan voorzien van lezingen mbt fatsoenlijke voeding en beweging. De oudere generatie is al doordrenkt van foute info en is niet meer te redden

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                In een hoek van het buffe mannen hok een deur die naar buiten leid. Daar is dan een stuk asfalt waar men dingen kan doen zoals oefeningen met de Atlas stones op platformen, yoke, chain yoke, axle's wheel en een aftandse tweedehands vrachtwagen om truck pulls etc te oefenen.
                Dacht om te roken.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Kan ook

Comment

Fuck, jij bent snel met reageren.

sigpic

Comment

Heb weer zwarte peper op me kip gedaan

Comment

Damn wat een post weer Vince . Klinkt allemaal wel mooi vooral dat deurtje naar buiten. Denk dat je menig aantal krachttrainers hiermee heel gelukkig zouden zijn.
                        Het pand dat ik in gedachten heb is zo groot niet maar ligt op een industrieterein. In praktijk zou dat toekomstgericht miss nog wel kunnen lukken !! Voor de moment bestaat het uit 2 delen, een grote winkelruimte/toonzaal met langs achter nog atelier dus zoals Gen aangeeft is het wel mogelijk het in 2 op te splitsen. Nu moet ik cijfertjes ed gaan opzoeken, op papier plaatsen en dan zien we wel weer verder, miss toch ondertussen eens pand gaan bezoeken want nu ken ik het maar van buitenaf en foto´s...
                        No means Try Again

Comment

Alleen jammer dat het zo fucking duur is allemaal :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            De begane grond is het grootste deel. Voorin heb je een deel met voornamelijk "vrouwen" toestellen en met een tussenwand naar het buffe mannen "hok".
                            Ben daar opgehouden met lezen. Klinkt nu al als een 13 in een dozijn sportschool

Comment

Jij bent me doelgroep niet. Heb niet zulke lage gewichten :P

Comment

Idd duur !! Alhoewel kvind het op die ene site wel meevallen in tegenstelling tot die technogym toestanden.

Nog iemand die enkele sites kent met prof gear ??

Nrml mag ik volgende week eens pand gaan bekijken, so I´ll keep ya posted
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X