Waarom al die beginners vragen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom al die beginners vragen?

Volgende keer als de mods zich afvragen waarom al die newbees de zomersticky niet goed lezen en van die domme vragen stellen hoe ze in 30 dagen arnold kunnen worden.
    Dit is het antwoord:

You can not become LEGenDArY without Legday

ik geloof dat bovenste eerder dan de informatie in het zomersticky
    Groeten

Comment

of deze
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Bilo doelt volgens mij meer op dat plaatje bovenin met die get ripped in 30 days, niet om een screenshot van zomersticky te sturen als iemand dat moet lezen
        Groeten

Comment

Priveberichten?
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik vind het raar dat er een advertentie zichtbaar is, ..die tegen alles waar we hier op het forum in geloven tegen druist!!! Zomersticky is klein zinnetje en dan heel billboard dat je binnen 30 dagen ripped kan zijn.

Comment

Het geld voor de website en de hosting enzo moet ergens vanaf komen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ach, word jij erdoor afgeleid dan? Denk dat als je een beetje verstandig bent, je niet op zulke dingen in gaat
                Groeten

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  Ik vind het raar dat er een advertentie zichtbaar is, ..die tegen alles waar we hier op het forum in geloven tegen druist!!! Zomersticky is klein zinnetje en dan heel billboard dat je binnen 30 dagen ripped kan zijn.
                  Geld he, laat je alles doen waar je principieel tegen bent als je het echt nodig heb

Comment

Oow haha, ik heb een adblocker dus zie al die troep niet
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

ik zie ook niks
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by laurann View Post
                        Het geld voor de website en de hosting enzo moet ergens vanaf komen.
                        prima (alhoewel ik me afvraag of het dan echt zo tegen onze principes tegen moet gaan,..doe dan whey reclame ofzo)

Maar dan moeten we hier niet beginners afzeiken als ze domme vragen stellen. Die zien alleen die enorme tekst "verlies je vet in 30 dagen"

Comment

prima (alhoewel ik me afvraag of het dan echt zo tegen onze principes tegen moet gaan,..doe dan whey reclame ofzo)

Maar dan moeten we hier niet beginners afzeiken als ze domme vragen stellen. Die zien alleen die enorme tekst "verlies je vet in 30 dagen"
                          Moet toegeven dat bijv een reclame van sportfood of xxl of andere shops wel gaver zouden zijn, maar ja je hebt het niet altijd voor het uitkiezen.
                          Groeten

Comment

En jij moet je niet zo druk maken en een mail sturen naar Google als je je er zo erg aan stoort. Want die zijn verantwoordelijk voor de 'trefwoord-reclame'.
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Wat een onzin. Reclame is wat het zegt dat het is, reclame. Als je echt reclames gelooft ben je gewoon een debiel.
                              Daarnaast, als je niet snapt dat de reclame en het board los van elkaar staan, en een reclame wat probeert te verkopen aan producten in plaats van aan waarheid, dan verdien je het gewoon.

Onzinverhaal dit.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X