Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgende keer als de mods zich afvragen waarom al die newbees de zomersticky niet goed lezen en van die domme vragen stellen hoe ze in 30 dagen arnold kunnen worden.
Dit is het antwoord:
Bilo doelt volgens mij meer op dat plaatje bovenin met die get ripped in 30 days, niet om een screenshot van zomersticky te sturen als iemand dat moet lezen
Ik vind het raar dat er een advertentie zichtbaar is, ..die tegen alles waar we hier op het forum in geloven tegen druist!!! Zomersticky is klein zinnetje en dan heel billboard dat je binnen 30 dagen ripped kan zijn.
Ik vind het raar dat er een advertentie zichtbaar is, ..die tegen alles waar we hier op het forum in geloven tegen druist!!! Zomersticky is klein zinnetje en dan heel billboard dat je binnen 30 dagen ripped kan zijn.
Geld he, laat je alles doen waar je principieel tegen bent als je het echt nodig heb
prima (alhoewel ik me afvraag of het dan echt zo tegen onze principes tegen moet gaan,..doe dan whey reclame ofzo)
Maar dan moeten we hier niet beginners afzeiken als ze domme vragen stellen. Die zien alleen die enorme tekst "verlies je vet in 30 dagen"
En jij moet je niet zo druk maken en een mail sturen naar Google als je je er zo erg aan stoort. Want die zijn verantwoordelijk voor de 'trefwoord-reclame'.
Maar dan moeten we hier niet beginners afzeiken als ze domme vragen stellen. Die zien alleen die enorme tekst "verlies je vet in 30 dagen"
Wat een onzin. Reclame is wat het zegt dat het is, reclame. Als je echt reclames gelooft ben je gewoon een debiel.
Daarnaast, als je niet snapt dat de reclame en het board los van elkaar staan, en een reclame wat probeert te verkopen aan producten in plaats van aan waarheid, dan verdien je het gewoon.
Onzinverhaal dit.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment