Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eensch. Iemand die bijna 2m weegt kan beter rond de 100kg gaan wegen.
Fallus is dus ook maar n mens blijkt hehehe... Ja en met 100kg en die lengte ben je nog steeds geen beer. Is n normaal gewicht voor iemand met bijna 2 meter lengte. Ach je komt er wel achter, je wil toch altijd meer en meer en meer...
wat is eigenlijk zomersticky als ik mag vragen,?want ik begin het hier maar pas te kennen,ma jullie hebben me al veel raad gegeven,daarvooor bedankt allemaal
Bereken je benodigd kcal behoefte. Ga er 500-1000kcal boven zitten.
30% van die kcal besteden aan onverzadigd vet
2.2 a 3gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht besteden aan kcal
Wat je dan nog qua kcal overhoudt besteden aan koolhydraten
35% aan vet En verzadigd vet is niet erg. Goed voor je testosteron
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment