Leugen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leugen

Punt 1 is gewoon pertinent niet waar:

Vijf tips om Buikvet te verbranden | Mens en gezondheid: Dieet

schandalig
    You can not become LEGenDArY without Legday

Van zo'n site mag je toch verwachten dat ze weten wat ze erop zetten...

Jammer genoeg bewezen niet waar te zijn...

Comment

jammer weer..

Comment

Het klopt wel, maar het is gewoon incompleet. Ze zeggen niet dat je op de rest van je lichaam geen vet verbrand. Ze zeggen ook niet dat je daarmee alleen buikvet verbrand. Door wat hun omschrijven verbrand je* vet, ook buikvet.

Daarbij hebben buikspieroefeningen wel effect, als je van de gemiddelde huisvrouw uitgaat. Daarvan zijn de buikspieren vaak uitgezakt. Uitgezakte en slappe buikspieren zorgen voor een bolle buik, strakke buikspieren voor een rechtere buik. Ondanks dat het vet dan hetzelfde blijft, ziet de buik er wel strakker uit.

*'Je' moet je zien als de gemiddelde huisvrouw die weinig doet. 'je' moet je niet zien als jij, die actief bezig is met sporten.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Het klopt wel, maar het is gewoon incompleet. Ze zeggen niet dat je op de rest van je lichaam geen vet verbrand. Ze zeggen ook niet dat je daarmee alleen buikvet verbrand. Door wat hun omschrijven verbrand je* vet, ook buikvet.

Daarbij hebben buikspieroefeningen wel effect, als je van de gemiddelde huisvrouw uitgaat. Daarvan zijn de buikspieren vaak uitgezakt. Uitgezakte en slappe buikspieren zorgen voor een bolle buik, strakke buikspieren voor een rechtere buik. Ondanks dat het vet dan hetzelfde blijft, ziet de buik er wel strakker uit.

*'Je' moet je zien als de gemiddelde huisvrouw die weinig doet. 'je' moet je niet zien als jij, die actief bezig is met sporten.
          totaal niet mee eens

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            totaal niet mee eens
            we verwachten van jou ook niet anders.
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
              we verwachten van jou ook niet anders.
              waar slaat dat nou weer op?

Comment

waar slaat dat nou weer op?
                omdat je gewoon een grote zeiker bent die altijd maar afkraakt en niks onderbouwt. In plaats van te zeggen: 'ben ik het niet mee eens, wánt blabla..' op een normale manier kun jij niks anders dan zeiken en mensen wijzen op vermeende fouten en misplaatste perceptie.

Zeg jij dan eens waaróm je het niet eens bent met hetgeen patricia zegt?

Comment

Originally posted by erikv View Post
                  omdat je gewoon een grote zeiker bent die altijd maar afkraakt en niks onderbouwt.
                  wahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahaha haha,..dat is ironisch

dank je

Comment

wahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahaha haha,..dat is ironisch

dank je

jammer voor jou dat ik normaliter alles onderbouw tenzij dit logischerwijs niet nodig is. Bijvoorbeeld als er al tientallen topics over het onderwerp zijn (wat ik dan ook aangeef) of als het bericht overduidelijk tegen de regels is (wat ik in dat geval vaak ook vermeld).

Overigens bevestigd je reactie hetgeen ik stelde in mijn eerdere opmerking aan jouw adres, dus ga vooral zo door.

Comment

Punt 1 is gewoon pertinent niet waar:

Vijf tips om Buikvet te verbranden | Mens en gezondheid: Dieet

schandalig
                      Moet erikv nageven, hij heeft wel ergens een punt inzake je ijzersterke onderbouwing........
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

totaal niet mee eens
                        Omdat?
                        Jaja, ik wacht nog steeds geduldig. Misschien heb je de 'omdat' vraag erbij nodig om antwoord te kunnen geven

Comment

totaal niet mee eens
                          Een gemiddelde huisvrouw zoals Patricia schetst zal geen reet verbranden. Doet ze wat extra sit-ups verbrand ze weer 150kcal. Als je dat elke dag 2x doet zit je rond 2100kcal extra verbrand per week wat al bijna een halve kilo vet is. Voeg daarbij hun crash dieet en w00t super resultaten

Comment

Hehehe dus de titel van dit topic kan worden aagepast in "De absolute waarheid!"

Mods?
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Omdat?
                              Jaja, ik wacht nog steeds geduldig. Misschien heb je de 'omdat' vraag erbij nodig om antwoord te kunnen geven
                              Haha ja sorry. ik heb inmiddels geleerd om dat soort vage onzin replies zoals die van erikv te negeren. Denk ik echt "whatever" . Osterich idem dito;..puur bedoelt om onrust te zaaien. MEestal stap ik dan gewoon over naar andere post. mijn tijd niet waard. Maar speciaal voor jou:

Ik ben het niet met je eens. Ik begrijp wel goed wat je bedoelt, en begrijhp je standpunt. Echter vind ik deze zin op hun site: "..Deze toename van de buikspieren zorgt ervoor dat meer vet wordt verbrandt in de buik..." een faux pas.

Dat is niet waar. Ze doen het nu geloven alsof als je je buikspieren extra traint, er meer vet verbrand wordt in de buik. Terwijl als je je schouders traint er net zo veel resultaat in de buik zal zijn. De energie voor de oefeningen en de energie om de buikspieren te doen groeien kan net zo goed uit je grote teen worden gehaald als uit je buik.

Daarnaast was ik het niet eens (en zover ik weet mag dat altijd nog op dit forum en is dat geen reden voor een scheldpartij ) met deze zin van je:
                              "..Uitgezakte en slappe buikspieren zorgen voor een bolle buik, strakke buikspieren voor een rechtere buik..."
                              Als jouw vetpercentage nog te hoog is zal het trainen van je buikspieren alleen maar zorgen dat je een bollere buik krijgt. J3 vet wordt als het ware naar voren geduwd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X