Super Slim Me

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wah, die muts pomp je zo in 3 stukken, moet je daar nou mee !
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Wah, die muts pomp je zo in 3 stukken, moet je daar nou mee !
      Niet pompen dus, denk eerder voeren.
      Groeten

Comment

Bah! Graatmager is echt gruwelijk lelijk! Bijna net zo walgelijk als obese mensen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Zou zo'n vrouwtje eigenlijk droger staan dan wedstrijd bb-ers (vrouwen)?
          Denk van niet, ik ben op het werk dus kan het filmpje niet kijken maar uitgaand van de foto zou ik zeggen dat ze niet helemaal kurkdroog staat.
          Zou eerder zeggen dat ze zo ondervoed zijn dat ze amper vet verbrand maar in plaats daar van haar eigen spiermassa opvreet. Denk dat ze ergens tegen de onderkant van een normaal vetpercentage aanzit.

Mijn moeder is een tijd geleden ernstig ziek geweest. Schildklier problemen en een hele grote maagzweer waardoor haar voedselinname minimaal was. Dit omdat er een blokkade zat in de maaguitgang. Ze was op gegeven moment zoveel afgevallen dat ze nog maar 45 kg woog. Terwijl ze nagenoeg het vet percentage had van een gezonde sportieve vrouw. Je zag gewoon dat amper nog spieren zaten omdat overal de overtollige huid begon los te hangen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ sh00m

Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren. Daarom werken Sonja Bakker dieeten ook niet.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Inderdaad heel erg storend dat jonge meisjes dat een ideaal beeld vinden.
              Is bij jongens eigenlijk hetzelfde idee. Alleen bij jongens is het ideaal beeld een six-pack en spierballen.
              het is inderdaad zo dat jongens een sixpack willen, maar de hongeren zich er niet voor uit hun doen gewoon honderduizend chrunshes per dag.
              ja en elke dag bicep curls.

toevallig kwamen er gisteren 2jongens naar me toe van 16 en 17 die vroeger waarom ik mijn onderrug trainde (wat voor zin had het?) zeiden ze erbij.

Ik ken meisjes van middelbare school die iest aan de dikke kant waren en die gewoon sochtents en smiddags niks aten.
              en uit school pas gingen eten, en als ze dan begonnen met eten dat ze iets van chips aten omdat ze dachten dat het goed was.
              ben er ooit eens mee begonnen om ze te vertellen hoe het nou in elkaar zat maar dat wouden ze niet weten omdat ik niet dik was kon ik het niet weten.

Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren. Daarom werken Sonja Bakker dieeten ook niet.
              Sonja bakker werkt wel hoor je valt er door af (wil niet zeggen dat het vet massa is) maar je valt er door af

inderdaad vind ik ook dat je lichaam een heel mooi overlevingsstrategie heeft.
              dat het zo in elkaar zit vind ik geweldig! en zou er graag nog meer over te weten willen komen.

oowhja helemaal on topic: vind die chik echt niet mooi! als ze nou is wat hoger bf had kreeg ze nog iestjes borsten maar dit is gewoon vel wat naar beneden hangt.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                @ sh00m

Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren.
                Hele interessante theorie.
                Zo heb ik er nog nooit over nagedacht.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het is een interessante documentaire. Met name het laatste deel waarin ze uitlegt wat de sociale gevolgen waren van haar levensstijl. Dus ik bedoel niet het hongergevoel, maar dat het resulteerde in sociale isolatie en zo. En dat ze dat in het geheel niet had voorzien.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Hele interessante theorie.
                    Zo heb ik er nog nooit over nagedacht.
                    Geleerd van Ray Mears Bushcraft op National Geographic Channel

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ sh00m

Dat is toch ook precies de reden waarom je met cutten nooit te ver onder behoefte moet gaan zitten, omdat je dan ook veel spieren gaat verbranden? Correct me if I'm wrong.

Originally posted by niet_hier View Post
                      Het is een interessante documentaire. Met name het laatste deel waarin ze uitlegt wat de sociale gevolgen waren van haar levensstijl. Dus ik bedoel niet het hongergevoel, maar dat het resulteerde in sociale isolatie en zo. En dat ze dat in het geheel niet had voorzien.
                      Precies. Ze ging er eigenlijk van uit dat ze zich beter zou voelen als ze een kleinere kledingmaat zou krijgen. Maar zoals blijkt wegen de voordelen van zo'n crashdiet niet op tegen de nadelen, zoals inderdaad sociale isolatie, humeurigheid etc.
                      Can squats cure cancer?
                      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

echt ziekelijk. ik snap ook niet waarom dit zo HIP is in de modewereld,? wat is er nou mooi aan een gratenpakhuis met spillenpootjes, geef mij maar gewoon mooi slank, maar anorexia-extreme size gaat mij veels te ver. Al die jonge meisjes die zich erdoor laten beinvloeden steken spontaan hun vinger in hun keel. slechte zaak! ze moeten dat '' schoonheids '' ideaal een beetje bijschaven naar mijn mening.
                        1.83
                        93 KG
                        19 JAAR

Comment

[quote=Mr Nikola;595289]Dat is toch ook precies de reden waarom je met cutten nooit te ver onder behoefte moet gaan zitten, omdat je dan ook veel spieren gaat verbranden? Correct me if I'm wrong.

Ja tuurlijk, ik weet wel hoe het werkt maar ik had het meer over de manier waarop.

Spieren kosten energie, dus gaat het lichaam die alseerste weg werken. waarna het pas......etc. etc. De ultieme survival machine.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X