Wah, die muts pomp je zo in 3 stukken, moet je daar nou mee !
Super Slim Me
Collapse
X
-
Originally posted by Revius View PostZou zo'n vrouwtje eigenlijk droger staan dan wedstrijd bb-ers (vrouwen)?
Zou eerder zeggen dat ze zo ondervoed zijn dat ze amper vet verbrand maar in plaats daar van haar eigen spiermassa opvreet. Denk dat ze ergens tegen de onderkant van een normaal vetpercentage aanzit.
Mijn moeder is een tijd geleden ernstig ziek geweest. Schildklier problemen en een hele grote maagzweer waardoor haar voedselinname minimaal was. Dit omdat er een blokkade zat in de maaguitgang. Ze was op gegeven moment zoveel afgevallen dat ze nog maar 45 kg woog. Terwijl ze nagenoeg het vet percentage had van een gezonde sportieve vrouw. Je zag gewoon dat amper nog spieren zaten omdat overal de overtollige huid begon los te hangen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
@ sh00m
Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren. Daarom werken Sonja Bakker dieeten ook niet.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostInderdaad heel erg storend dat jonge meisjes dat een ideaal beeld vinden.
Is bij jongens eigenlijk hetzelfde idee. Alleen bij jongens is het ideaal beeld een six-pack en spierballen.
ja en elke dag bicep curls.
toevallig kwamen er gisteren 2jongens naar me toe van 16 en 17 die vroeger waarom ik mijn onderrug trainde (wat voor zin had het?) zeiden ze erbij.
Ik ken meisjes van middelbare school die iest aan de dikke kant waren en die gewoon sochtents en smiddags niks aten.
en uit school pas gingen eten, en als ze dan begonnen met eten dat ze iets van chips aten omdat ze dachten dat het goed was.
ben er ooit eens mee begonnen om ze te vertellen hoe het nou in elkaar zat maar dat wouden ze niet weten omdat ik niet dik was kon ik het niet weten.
Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren. Daarom werken Sonja Bakker dieeten ook niet.
inderdaad vind ik ook dat je lichaam een heel mooi overlevingsstrategie heeft.
dat het zo in elkaar zit vind ik geweldig! en zou er graag nog meer over te weten willen komen.
oowhja helemaal on topic: vind die chik echt niet mooi! als ze nou is wat hoger bf had kreeg ze nog iestjes borsten maar dit is gewoon vel wat naar beneden hangt.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ sh00m
Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren.
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Het is een interessante documentaire. Met name het laatste deel waarin ze uitlegt wat de sociale gevolgen waren van haar levensstijl. Dus ik bedoel niet het hongergevoel, maar dat het resulteerde in sociale isolatie en zo. En dat ze dat in het geheel niet had voorzien.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ sh00m
Het lichaam kiest er in hongersnood altijd voor om spiermassa eerst te verbranden omdat spiermassa energie kost. Vetmassa levert energie, dus dat zal een hongerend lichaam altijd zolang mogenlijk willen sparen tot er niks anders meer is om te verbranden. Briljante overlevingsstrategie. Maar het is tegelijjkertijd ook erg betreurenswaardig dat ons lichaam zo werkt. Moeizaam opgebouwde spiermassa verdwijnt heel erg snel als sneeuw voor de zon zodra we ons uithongeren. Daarom werken Sonja Bakker dieeten ook niet.
Originally posted by niet_hier View PostHet is een interessante documentaire. Met name het laatste deel waarin ze uitlegt wat de sociale gevolgen waren van haar levensstijl. Dus ik bedoel niet het hongergevoel, maar dat het resulteerde in sociale isolatie en zo. En dat ze dat in het geheel niet had voorzien.Can squats cure cancer?
- Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
Comment
-
echt ziekelijk. ik snap ook niet waarom dit zo HIP is in de modewereld,? wat is er nou mooi aan een gratenpakhuis met spillenpootjes, geef mij maar gewoon mooi slank, maar anorexia-extreme size gaat mij veels te ver. Al die jonge meisjes die zich erdoor laten beinvloeden steken spontaan hun vinger in hun keel. slechte zaak! ze moeten dat '' schoonheids '' ideaal een beetje bijschaven naar mijn mening.1.8393 KG19 JAAR
Comment
-
[quote=Mr Nikola;595289]Dat is toch ook precies de reden waarom je met cutten nooit te ver onder behoefte moet gaan zitten, omdat je dan ook veel spieren gaat verbranden? Correct me if I'm wrong.
Ja tuurlijk, ik weet wel hoe het werkt maar ik had het meer over de manier waarop.
Spieren kosten energie, dus gaat het lichaam die alseerste weg werken. waarna het pas......etc. etc. De ultieme survival machine.The Sky Ain't The Limit
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-