Uitslapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitslapen

Misschien een domme vraag

Als ik om 11 uur uit bed kom, mis ik eigenlijk al 3 uren van een normale dag, dus ook 1 a 2 maaltijden. Hoe lossen jullie dit op, of maakt het niet uit omdat je als je slaapt niks verbrand. Of moet ik dat uitslapen laten zitten?

Alvast bedankt

extra eten.

als je eerst om7 uur 2 broodjes en een shake neemt en dan om 11 uur kwark bijvorobeeld eet je nu om 11 uur twee broodjes een shake en kwark.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      extra eten.

als je eerst om7 uur 2 broodjes en een shake neemt en dan om 11 uur kwark bijvorobeeld eet je nu om 11 uur twee broodjes een shake en kwark.
      Ja maar in mijn geval:

Ontbijt (700 kcal) en tussendoor (500 kcal) Is dat niet goed te combineren..
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Misschien is het handig als ik post wat ik eet op een dag, plus de volgorde waarin ik het eet.

Water met creatine
        3 volkoren boterhammen met kip/kalkoen
        beker volle melk
        fruit

beker brinta met volle melk

2 volkorenboterhammen met kip/kalkoen
        beker volle melk

En mijn doel is aankomen en massa kweken

koffie en 50 gram pinda's

2 volkorenboterhammen met kip/kalkoen
        beker volle melk

avondeten

banaan

250 g kwark + melk

Wanneer ik elke dag minimaal mijn wekker om 9 uur zet, kan ik 3 boterhammen + glas melk extra nemen per dag, zou dit een betere keuze zijn dan uitslapen?

Leeftijd 18
        gewicht 69
        lengte 183
        Last edited by jantje91; 06-11-2009, 14:51.

Comment

Zie het probleem niet?
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Spank View Post
            Ja maar in mijn geval:

Want?

Ik schuif altijd mn maaltijden door. Ik heb gepland dat ik 1x in de 3 uur ga vreten. Als ik weer eens tot 2 uur lig te pitten, eet ik elke 2 uur, of ik gooi maaltijden samen en ik ga later naar bed
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Misschien beetje onduidelijk van mijn kant, mijn doel is om aan te komen en massa te kweken. Maar omdat ik altijd vrij laat slaap en laat naar school moet, lig ik vaak tot 11 uur in mijn nest. Hierdoor mis ik een maaltijd. Nu is mijn vraag, maakt dit uit of niet aangezien je als je slaap weinig verbrand.

Alvast bedankt

Comment

Waarom zou je in je slaap weinig verbranden?
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Omdat je dan nauwlijks beweegt? Ik kan er naast zitten!

Comment

Duurt wel langer dan een paar uur niet bewegen om je metabolisme te laten dalen hoor

Comment

En dan nog vraag ik me af in hoeverre je er last van zal hebben met oog op IF bijvoorbeeld.
                      Go heavy or go home!

Comment

Sorry, wat betekend IF?

Comment

intermittent fasting

http://www.nrgboost.nl/blog/intermittent-fasting/
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Spank View Post
                            Ja maar in mijn geval:

Was van plan nu een hele flauwe grap over je gewicht te maken.
                            Groeten

Comment

ik ga in't weekend op zoek naar kaloriebommekes als ik te lang in bed gelegen heb (ik lig er soms in tot 3uur). als ik dan wakker word ik zit ik eigenlijk constant te eten tot ik terug op sta ga. grote omeletten maken enzo, dat gaat vlot binnen, shakes met veel banaan ofzo.
                              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X