Uitslapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat jij blijkbaar niet snapt is het verschil tussen noodzaak en een luxe probleem.
    Het voorbeeld van 'problemen tijdens ademen' slaat nog kant nog wal omdat je een vergelijking maakt met iets wat je MOET doen, namelijk: ademen. Met iets wat NIET hoeft: Uitslapen

Dus hey, als je denkt dat ik iets niet snap, mij best. Ik geef alleen maar aan dat het probleem geen probleem hoeft te zijn.
    "Oh god, ik heb zo'n groot probleem, ik heb 3 meiden die me echt alle 3 te gek vinden. De een ziet eruit als Jessica Biel, de ander als Terra patrick en de ander alsof ze zo in een nieuwe bond film kan spelen!'

is heel wat anders dan:
    "Dankzij mijn werk kom ik niet aan het x aantal maaltijden die ik moet nemen op een dag, ik begin 's ochtends met werk om 7 uur en werk tot 8 uur 's avonds en er is weinig tijd tussendoor om te eten"

Wil het probleem van de topic starter niet bagitaliseren, alles wat ik aangeef is dat zijn probleem een luxe probleem is die opzich vrij makkelijk te verhelpen is, namelijk door vroeger op te staan.

laat de topic starter maar aangeven of hij dit een zinvolle optie vindt, vind hij dat niet dan kan hij altijd nog de tips van jullie meenemen. Ik geef alleen mijn idee.
    ~love what you do, do what you love~

Comment

Je moet mijn vergelijking niet zo letterlijk nemen, dat scheelt in je bloeddruk.

Waarom meng jij je in de keuze van de TS, inzake het uitslapen?
      Hij vraagt om een top in het geval dat hij beschrijft.
      Jij ragt het hele geval van tafel.
      Daar vroeg hij niet om.

Denk dat TS zelf ook wel zo ver was gekomen: als ik vroeger op sta dan kan ik makkelijker mn maaltijden op tijd eten.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ja klopt, bedankt man, ik was echt enorm gestressed door jou opmerking *zucht*

ik "rag" helemaal niks van de tafel, ik geef een suggestie. ik zie hem er niet over klagen, alleen jou.
        Last edited by Optimus_Prime; 08-11-2009, 02:11.

Comment

Feit dat dit aangeduid wordt als een probleem is al te lachwekkend voor woorden, bedoel back to reality guys seriously.

Je zegt ik heb een schema, ok mooi, dat is een schema gebaseerd op 8-9 uur niet eten over het algemeen. Ik snap niet hoe iemand het kan compliceren om te denken, ok ik sta op maaltijd1, what's that. Boem boem pow, maaltijd 1 naar binnen werken en dan een 2-3 uur later check je wat is maaltijd 2. Je hebt minder tijd dus je eet iets sneller achter elkaar en uiteindelijk als je naar bed gaat heb je alles op, hoe fucking moeilijk is het....?

Op tijd eten omdat je schema zegt eet 7 boterhammen om 10.51-10.59 is echt compleet mogool. Ik neem aan dat je enigszins rekening hebt gehouden met de timing van je carbs dus waarom zou je in godsnaam met maaltijd 3-4 beginnen als je wakker wordt, das toch debiel. Je 'MIST' helemaal niks, je startmoment is anders, omdat je lui bent (join the club). Uitslapen is focking relaxt, maar als je langer dan 10 uur ligt te pitten is wel echt funest voor je eetlust en dan wordt het stouwen bij leven terwijl je lichaam niks wil. Je verbranding ligt wel stukkie lager dan als je hele dag rondbanjerd, magoed lijkt me logisch.

Tenzij je uitgaat of fucking bouwvakker bent en topsporter in de overige tijd heb je echt niet meer dan 10 uur nodig om te herstellen. Ga je uit, drink je, je ketsbezopen, ga je dan rondrennen en uren naar huis lopen, verdwalen omdat je laatste bus mist, half onderkoelt terugkomen zeiknak, ja dan heb je rust nodig.

Pak je schema, sta op en begin gewoon met eten, fuck die tijden op je schema je lichaam interesseert het geen hol en hoe je erbij komt dat het beter is om met een andere maaltijd te beginnen omdat je klok zegt dat het daar tijd voor is lijkt me echt geval van; ik ben vastgeroest in mijn doen en laten zonder dat ik kennis heb waarom ik het eigenlijk op die manier doe.

Kap met overcompliceren, wake the fuck up (pun intended) and start eating

Ga zelf nu rijst met pangius filet en sperziebonen eten en guess what, staat toch niet 3;13 op me eetschema, toevallig toch maar niet.
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

sterker nog als ik s'morgen WIL uitslapen gaat dat niet omdat mijn maag begint te knorren . je bio klok past aan aan de tijden die je eet. dus gewoon eten.

Comment

Sorry ik heb niet alles gelezen, maar zie het probleem niet... Zolang je zorgt dat je de hoeveelheden die je nodig hebt naar binnen schuift, is het ok... Je slaapt toch niet alle dagen to 11? Zowel, kun je beter op dammen gaan, kun je zelfs slapen tijdens je sport... Nee ik zie geen problemen, als je s uitslaapt.........

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                Feit dat dit aangeduid wordt als een probleem is al te lachwekkend voor woorden, bedoel back to reality guys seriously.

Je zegt ik heb een schema, ok mooi, dat is een schema gebaseerd op 8-9 uur niet eten over het algemeen. Ik snap niet hoe iemand het kan compliceren om te denken, ok ik sta op maaltijd1, what's that. Boem boem pow, maaltijd 1 naar binnen werken en dan een 2-3 uur later check je wat is maaltijd 2. Je hebt minder tijd dus je eet iets sneller achter elkaar en uiteindelijk als je naar bed gaat heb je alles op, hoe fucking moeilijk is het....?

Op tijd eten omdat je schema zegt eet 7 boterhammen om 10.51-10.59 is echt compleet mogool. Ik neem aan dat je enigszins rekening hebt gehouden met de timing van je carbs dus waarom zou je in godsnaam met maaltijd 3-4 beginnen als je wakker wordt, das toch debiel. Je 'MIST' helemaal niks, je startmoment is anders, omdat je lui bent (join the club). Uitslapen is focking relaxt, maar als je langer dan 10 uur ligt te pitten is wel echt funest voor je eetlust en dan wordt het stouwen bij leven terwijl je lichaam niks wil. Je verbranding ligt wel stukkie lager dan als je hele dag rondbanjerd, magoed lijkt me logisch.

Tenzij je uitgaat of fucking bouwvakker bent en topsporter in de overige tijd heb je echt niet meer dan 10 uur nodig om te herstellen. Ga je uit, drink je, je ketsbezopen, ga je dan rondrennen en uren naar huis lopen, verdwalen omdat je laatste bus mist, half onderkoelt terugkomen zeiknak, ja dan heb je rust nodig.

Pak je schema, sta op en begin gewoon met eten, fuck die tijden op je schema je lichaam interesseert het geen hol en hoe je erbij komt dat het beter is om met een andere maaltijd te beginnen omdat je klok zegt dat het daar tijd voor is lijkt me echt geval van; ik ben vastgeroest in mijn doen en laten zonder dat ik kennis heb waarom ik het eigenlijk op die manier doe.

Kap met overcompliceren, wake the fuck up (pun intended) and start eating

Ga zelf nu rijst met pangius filet en sperziebonen eten en guess what, staat toch niet 3;13 op me eetschema, toevallig toch maar niet.
                Hulde.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Optimus_Prime View Post
                  ja klopt, bedankt man, ik was echt enorm gestressed door jou opmerking *zucht*

ik "rag" helemaal niks van de tafel, ik geef een suggestie. ik zie hem er niet over klagen, alleen jou.
                  Lekkerding dat je bent.
                  Je bent een schatje.

Neuken?

Comment

we kennen elkaar pas net

Comment

Dat vond je ex ook geen enkel probleem.

Comment

Er ontplooien hier, hele mooie relaties zie ik....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Er ontplooien hier, hele mooie relaties zie ik....
                          Denk dat dat mooi wel meevalt
                          Groeten

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Dat vond je ex ook geen enkel probleem.
                            Zwaar onder de riem kinderachtige humor, maar I like
                            Last edited by Yawgmoth; 08-11-2009, 13:38.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Zwaar onder de riem kinderachtige humor, maar I like
                              Nog een Ossie lover. Wil je jezelf ook even uiten in Ossies log? Vindt hij leuk.

@Iedereen: weer on topic nu. Liefdesuitingen en -relaties naar en met Ossie mogen per PM of in zijn log.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                                Nog een Ossie lover. Wil je jezelf ook even uiten in Ossies log? Vindt hij leuk.

@Iedereen: weer on topic nu. Liefdesuitingen en -relaties naar en met Ossie mogen per PM of in zijn log.
                                Neu ben het lang niet altijd eens met alle onzin die gepost wordt in dat log en soms niet met de adviezen die gegeven worden. Ook feit dat ik geen stats ken of foto's of enige vorm van bewijs dat iemand kennis van zaken heeft anders dan een boel posts is beetje moeilijk om fan van te worden en wordt nogal uit de hoogte gedaan zonder enige fundering waarom dat geaccepteerd moet worden. Na het hele ik schrijf dit doe dat en ben beter dan jij fiasco wat daar aan de hand was is alle geloofwaardigheid verdwenen (voor alle betrokkenen), zal vast wat waard zijn op andere fora's, maar dit is en blijft een BB & Fitness forum en wie je geïnterviewd hebt voor je onderzoek op rechten (als ik het goed heb? staat me iets van bij) gebied zal iedereen aan ze reet roesten en mij al helemaal. Als je veel te bieden hebt als persoon schijnt het toch wel door, om bevestiging vragen en daar hele rits redenen voor te geven getuigt van het tegenovergestelde.

Maar goede posts of opmerkingen kan ik goed waarderen ongeacht wie ze post, als Osterich ze post krijgt hij daar gewoon props voor

Denk overigens dat alles wel gezegd is in deze topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X