Uitslapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom kun je niet gewoon eten lol, bedoel je kiest er zelf voor om in je nest te liggen rotten, doe het zelf ook 1x per week.

Je slaapt uit, dus je gaat laat naar bed, dus je hebt meer tijd om te eten laat op de avond. Tis echt geen fucking rocket science. Als je 12 uur in je nest ligt, zoals wel is voorkomt bij studenten, dan eet je meer per keer, of je eet minder en accepteerd gewoon dat het je progressie in de weg zit. Je gaat zowiezo later naar bed, kook maar een keer extra dan om uurtje of 12 en dan stouw je daar de rest weg. Jij kiest er voor om laat te beginnen met eten, dus moet je maar langer dooreten, tis niet anders.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Was van plan nu een hele flauwe grap over je gewicht te maken.
      Doe asjeblieft Anders doe ik het
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Doe asjeblieft Anders doe ik het
        Doe jij het maar, kijken of onze gedachten beetje overeen komen
        Groeten

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Waarom kun je niet gewoon eten lol, bedoel je kiest er zelf voor om in je nest te liggen rotten, doe het zelf ook 1x per week.

Je slaapt uit, dus je gaat laat naar bed, dus je hebt meer tijd om te eten laat op de avond. Tis echt geen fucking rocket science. Als je 12 uur in je nest ligt, zoals wel is voorkomt bij studenten, dan eet je meer per keer, of je eet minder en accepteerd gewoon dat het je progressie in de weg zit. Je gaat zowiezo later naar bed, kook maar een keer extra dan om uurtje of 12 en dan stouw je daar de rest weg. Jij kiest er voor om laat te beginnen met eten, dus moet je maar langer dooreten, tis niet anders.
          Quote 4 de waarheid.

Zo moelakk is het allemaal niet joh.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Doe jij het maar, kijken of onze gedachten beetje overeen komen
            Nehh, dan durft die niet meer te komen
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik zie het probleem ook niet om meerdere maaltijden in 1 samen te voegen. Zeker als je veel maaltijden uit dezelfde dingen hebt bestaan. Dan is het makkelijker. Zo kun je van drie maaltijden rijst met kip en groenten makkelijk 1 of 2 maaltijden maken. Ipv elke 3-4 uur kun je ook elke 2 uur eten. En met die twee manieren zijn alle problemen opgelost

Comment

Ik doe trouwens wel vaker maaltijden samenvoegen, als ik er 1tje mis of oversla door een andere oorzaak dan uitslapen.

No big thing.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik vul niet alles aan, tijdens je slaap verbruik je ook geen drol.. M'n eiwitten en vetten hou ik altijd gelijk op een dag, kh neem ik wel ietsje meer van als ik later m'n bed uitkom, maar niet heel veel meer om zo m'n dagtotalen te halen.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

In plaats van 6x op een dag eten, doe je het 5 x.
                    Ik eet zef 5 keer per dag omdat ik geen tijd heb om 6 x te eten.
                    Enige probleem hierbij is dat ik per maaltijd 900 kcal weg moet stouwen, en dat is best wel veel....gewoon naar binnen proppen.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Het maakt toch bijna helemaal niets uit als je om 11u uit je bed komt er daarna pas eet..?! als je slaapt doe je toch niets dus heb je ook bijna niets nodig..

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        Want?

Ik schuif altijd mn maaltijden door. Ik heb gepland dat ik 1x in de 3 uur ga vreten. Als ik weer eens tot 2 uur lig te pitten, eet ik elke 2 uur, of ik gooi maaltijden samen en ik ga later naar bed
                        Zo doe ik et ook
                        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

opstaan rond 7, makkelijke oplossing, ik sta altijd rond half 7 op, als ik uitslaap om half 9

en wat ik gelezen heb ik "feed the muscle, burn the fat" is het veel beter om de 3 uur te eten ipv meerdere maaltijden in 1x te voegen, had iets te maken met verbranding + spierafbouw

Klinkt wel logisch, stel je gaat om 11 uur naar bed en je stapt er 11 uur weer uit heb je bijna 12 uur geen voeding gehad, kan niet goed zijn :-)
                          Last edited by Optimus_Prime; 07-11-2009, 18:02.
                          ~love what you do, do what you love~

Comment

Patient: Dokter, ik heb zo'n pijn met ademhalen.

Dokter Optimus Prime: Nou, dan moet u dat maar niet meer doen heah. Is de pijn vast ook weg. Goedemiddag.

Ergo: je oplossing is geen oplossing.

Comment

natuurlijk is dat wel een oplossing, misschien niet de oplossing die je wilt horen. Als vroeg opstaan echt een ramp voor je is, goed, dan heb je iets om aan te werken.
                              + succesvolle mensen slapen niet uit ;-)
                              ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                                Misschien een domme vraag

Als ik om 11 uur uit bed kom, mis ik eigenlijk al 3 uren van een normale dag, dus ook 1 a 2 maaltijden. Hoe lossen jullie dit op, of maakt het niet uit omdat je als je slaapt niks verbrand. Of moet ik dat uitslapen laten zitten?

Alvast bedankt

Als je nou eens eerst de OP leest, Optimus Prime.............
                                Wat snap jij niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X