overvolle fitnesszalen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Ik verander van tevoren mijn indeling. Ga ik in de avond? Dan is het na 8 uur. Wil ik borst doen? Niet op maandag.
    Same here. Maandagavond wordt de sportschool overspoeld door borstridders.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik doe een andere oefening. Maar komt zelden voor dat ik mijn schema moet aanpassen aan anderen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb mijn eigen prive sportruimte in mijn kelder
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Maandag is bij ons altijd ontzettend druk, zowel met dumbel werk als toestellen. Dus dan train ik me benen want de meeste beachboys zijn druk bezig met borst en dergelijke. Komt mooi uit Woensdagavond gaat wel qua drukte en vrijdag is het lekker rustig. Wanneer het nog erg druk is vraag ik of een setje mee / tussendoor kan doen.
          " Failure is not an option "

Comment

Als er een mafkees in het squat rek staat te curlen vraag ik hem vriendelijk op te tyfen en anders wacht ik of doe een variatie oefening erop of verander me volgorde.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Als er een mafkees in het squat rek staat te curlen vraag ik hem vriendelijk op te tyfen en anders wacht ik of doe een variatie oefening erop of verander me volgorde.
              bicep curls?

Comment

Heb er nooit zoveel last van eigenlijk. Bij ons in de sportschool is het nooit zo druk gelukkig. Veel apparaten gebruik ik niet dus daarmee hoef ik sowieso nooit te wachten en het squatrack dat is toch nooit bezet. Heb daar nog maar 2 andere mensen zien squatten waarvan er 1tje ook deadlift. Zegt al genoeg denk ik.

Maar goed ik vind het wel makkelijk eigenlijk, hoef ik teminste nooit te wachten tot het squatrack vrij is.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                  bicep curls?
                  jah zulke mongolen inderdaad

Comment

Ga altijd rond 18:00 sporten, als ik over moet werken of zo ga ik een andere dag of in de home gym trainen.
                    Want na 19:30 is het echt niet meer te houden in de gym en kan je overal op wachten ook op de bankjes en dumbels.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Ik doe een andere oefening. Meestal is het op maandag het drukst.
                      Ik train meestal vanaf 17.00 uur. Begint om 18.00 echt druk te worden en dan ben ik meestal wel klaar.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik probeer het vooral op te lossen door alles een beetje handig te plannen. Maandag avond is het bijvoorbeeld altijd abnormaal druk in mijn sportschool. Vandaar dan de maandag mijn benen dag is. Dat kennen de meeste mensen niet.
                        Af en toe wil ik wel eens een oefening omdraaien, maar alleen als het de training minimaal beinvloed.

Comment

gewoon een gastoeter meenemen en blazen maar als je een apparaat nodig hebt
                          Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X