brood of rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor een bb-er is het normaal fal.
    Neem zelf ook altijd bakjes kip en rijst mee naar school en eet het daar koud op. Brood eet ik in veel mindere mate.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Voor ons is het normaal, voor mijn collega's met broodjes kaas en hagelslag niet.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Voor ons is het normaal, voor mijn collega's met broodjes kaas en hagelslag niet.
        Precies. Mijn collega's kijken me ook raar aan als ik een blikje tonijn op water leeg zit te eten. Dan zeggen ze: "wat raar dat je geen saus of brood er bij eet."
        Maar ja, zij kennen mijn doelen ook niet.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Zijn er ook mensen die gewoon rijst in hun voedingsschema hebben? Zonder er dingen bij toe te voegen? Ik eet ook veel brood en wil ipv daarvan wel wat rijst eten. Vind rijst gewoon zonder iets prima te eten. Is ook makkelijker klaar te maken.

Comment

Ik eet 1xpasta en 2xrijst op een dag,natuurlijk met meer groentes erbij en lekker nog veel meer kip of vis!

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
              Zijn er ook mensen die gewoon rijst in hun voedingsschema hebben? Zonder er dingen bij toe te voegen? .

ws alleen de mensen die geen vlees en groene groente eten.......
              Waarom zou je dat willen? Je moet elke maaltijd de juiste combinatie nemen of eet je gewoon af en toe 200gr rijst weg kaal en zoutloos......? Je wil ook elke maaltijd een hoeveelheid eiwitten binnen krijgen en af en toe wat natuurlijke vitamines.

Dus,
              je wil liefst elke maaltijd 50 tot 100 gr rijst met 150 tot 200 gr kip of vis. en eventueel wat ananas en groente.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Eet heel de dag rijst.
                Vind dikke bruine boterhammen echt een drama om weg te werken.
                Zou het liefst helemaal niet eten, maar alleen drinken.
                Laatst rijst en hamburger met melk in de blender = Geen succes.
                Ssssmoking

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  ws alleen de mensen die geen vlees en groene groente eten.......
                  Waarom zou je dat willen? Je moet elke maaltijd de juiste combinatie nemen of eet je gewoon af en toe 200gr rijst weg kaal en zoutloos......? Je wil ook elke maaltijd een hoeveelheid eiwitten binnen krijgen en af en toe wat natuurlijke vitamines.

Dus,
                  je wil liefst elke maaltijd 50 tot 100 gr rijst met 150 tot 200 gr kip of vis. en eventueel wat ananas en groente.
                  Misschien wel leuk om te vertellen Marnop ,waarom we de ananas er door heen doen,ik denk dat sommige de ananas veel voorbij zien komen in het voedingsschema van velen,maar eigenlijk geen idee te hebben waarom dit nou juist gegeten wordt door body builders!

Comment

Ik eet ook alleen maar rijst of pasta ipv brood. Uiteraard met vis, kip en groente

Comment

Momenteel ben ik ook gestopt met het eten van brood..
                      Dit om te kijken wat het voor resultaat geeft.
                      Ik probeer mijn buik nog strakker te krijgen en daarom eet ik even geen brood meer..

Ik zit nu aan een shake van 1 banaan+50 gr Brinta+500 ml Volle melk in plaats van de gebruikelijke boterhammen rond dit tijdstip..

Ik beperk het brood nu tot alleen in het weekend..en dan maar 4 sneetjes ofzo..

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                        Misschien wel leuk om te vertellen Marnop ,waarom we de ananas er door heen doen,ik denk dat sommige de ananas veel voorbij zien komen in het voedingsschema van velen,maar eigenlijk geen idee te hebben waarom dit nou juist gegeten wordt door body builders!

Vanwege een stofje in de ananas die Bromeline heet, dat heeft de eigenschap eiwitten beter te splitsen naar bruikbare amino's en je voeding beter verteerbaar te maken.
                        Verder zitten er in verse ananas nog aardig wat anti-oxidanten en vitamines die je goed kan gebruiken. Wel rekening houden met de KH van ananas in je schema.

Maar dus wel verse ananas gebruiken.

hier nog een stukje over ananas incl voedingswaarde:
                        Ananas - Warenkennis - XQUIS 2.0
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            Ik zit nu aan een shake van 1 banaan+50 gr Brinta+500 ml Volle melk in plaats van de gebruikelijke boterhammen rond dit tijdstip..
                            Van melk (lactose) houdt je ook vocht vast he

waardoor je huid er dikker uit gaat zien.

Comment

wanneer ik de tijd heb en niet naar school hoef, neem ik rijst.
                              ik zou ook naar school rijst mee willen nemen.

maar mijn vader en moeder zouden flippen en zeggen dat ik voor gek sta.:P
                              dus hou ik het door de weeks meestal bij volkorenbrood.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Marv View Post
                                Eet heel de dag rijst.
                                Vind dikke bruine boterhammen echt een drama om weg te werken.
                                Zou het liefst helemaal niet eten, maar alleen drinken.
                                Laatst rijst en hamburger met melk in de blender = Geen succes.
                                Haha nice. Altijd mooi, de unusual blender verhalen
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X