brood of rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Wel als ik er in zit..........

Zo is dat maar net.
    Maar dan moet er verder niemand zijn hoor, Mart.......anders word ik verlegen.

Zoutarm brood........hmmmm ja. Ik kan me herinneren dat ik dat een keer per ongeluk had meegekregen van de bakker. Of je een klap in je gezicht kreeg, whahaha.

Oh en WK, aardappelen eet ik nooit. En pasta met mate. Rijst wel iets vaker maar ik vind dat overdag op mijn werk echt geen optie.
    Ik blijf maar gewoon afwisselen dan. Soms speltbrood, soms roggebrood, soms rijstwafels en soms crackers.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb een vraagje..

Ik zit nog op school, nou vind ik het niet echt praktisch om een bakje met rijst mee te nemen... kijkt iedereen zo raar dat je uit een bakje eet met bestek terwijl iedereen gewoon brood eet ofzo.. en als ze vragen waarom eetje rijst schaam ik me..weet niet hoe de rest dit doet

Comment

Originally posted by basic fit View Post
        Ik heb een vraagje..

Ik zit nog op school, nou vind ik het niet echt praktisch om een bakje met rijst mee te nemen... kijkt iedereen zo raar dat je uit een bakje eet met bestek terwijl iedereen gewoon brood eet ofzo.. en als ze vragen waarom eetje rijst schaam ik me..weet niet hoe de rest dit doet
        Ja gewoon doen.
        Zo doet de rest dat.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

haha.. naja zal in het begin wel gewoon oren dicht doen en eten dan.. maja zullen wel gaan lachen

Comment

Sjonge jonge jonge!Weet jij neem lekker je broodje met berenchoco mee naar school ,zie jij niemand raar kijken.Dan hoor jij er gewoon bij !

Comment

Originally posted by basic fit View Post
              haha.. naja zal in het begin wel gewoon oren dicht doen en eten dan.. maja zullen wel gaan lachen
              Fuck hun bro. Als jij dadelijk als beest de school binnen komt met aan iedere arm 2 geile wijven, kijken wie er dan lacht.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Fuck hun bro. Als jij dadelijk als beest de school binnen komt met aan iedere arm 2 geile wijven, kijken wie er dan lacht.
                Hahah inderdaad. of je gaat maar lekker naar buiten.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                  Hahahaha,dat doet me denken aan een hele tijd geleden bij brunos,dan praat ik over wel zo'n 16jaar geleden of zo.We zaten toen met zijn allen in dat kleine klote sauna'tje,ik weet niet of je bolle ray nog kent die uitsmijter!
                  Nou we zaten daar,en toenwas er zo'n lul de behanger die die hele emmer met van dat mentol rommel er op gooide,ja die jongens hielden niet zo van mengen he?Iedereen rende eruit,alleen ray had hulp nodig,dus ook met eruit komen,hahaha ik heb zo'n kerel nog nooit zo benauwd zien kijken man!!
                  Toen hij wonder boven wel eruit was wastie ook gelijk 40kilo lichter,en had geen last meer van zijn longembolie denk!
                  Dat heb ik ook wel is gedaan, man dan ga je kapot in die sauna! Maar goed, eventjes de deuren open en je kunt weer gaan!

Comment

Hahaha klinkt bekent ja.

Comment

Brood kan je er wel uitschrappen maar melk... die kan je gewoon gebruiken. neem dan wel eventueel de magere variant.
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik wissel af maar heb liever rijst ivm met het zout van het brood.

Ik eet meestal alleen brood op het werk.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                          Ik wissel af maar heb liever rijst ivm met het zout van het brood.

Ik eet meestal alleen brood op het werk.
                          rijst heeft nog veel meer voordelen ten opzichte van brood behalve het zoutgehalte.
                          brood is een bewerkt product en bevat vaak tal van onnodige toevoegingen waar je lichaam niks meekan.

er komen ook steeds meer geruchten dat je door een bepaald eiwit in brood sneller vet aanzet dan andere complexe koolydraat bronnen zoals havermout en rijst.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Wat een ramp zeg.

Ik junk nooit en zorg er dagelijks voor dat mijn voeding klopt dus ik ga echt niet de semi-pro uithangen door brood te mijden. Vooral niet als als 't type dat moeilijk aankomt.

Een beetje normaal leven mag wel he.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Wat een ramp zeg.

Ik junk nooit en zorg er dagelijks voor dat mijn voeding klopt dus ik ga echt niet de semi-pro uithangen door brood te mijden. Vooral niet als als 't type dat moeilijk aankomt.

Een beetje normaal leven mag wel he.
                              hoe onbewerkter je eet hoe makkelijker het is om aan te komen en eventueel nog droger te worden.
                              ik had ondergewicht nu eet ik veel minder brood en meer rijst en eet nu ongeveer 1000 kcal meer dan voorheen. verder is mijn voedingspatroon ongewijzigt. als ik brood eet is het zuurdesem rogge, of spelt.
                              ik ben al 7 kilo aangekomen en me BF% is onveranderd 9-10%.

voor mij heeft het ontzettend geholpen door brood en in mindere mate pasta een beetje te beperken en zoveel mogelijk onbewerkte volle granen te eten zoals rijst, havermout, quoinoa.
                              Last edited by maar7en8; 28-03-2011, 11:00.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                                Sjonge jonge jonge!Weet jij neem lekker je broodje met berenchoco mee naar school ,zie jij niemand raar kijken.Dan hoor jij er gewoon bij !
                                Haha!

Weet iemand of je speciale bakjes hebt om rijst warm in te houden? Zodat als ik het 's morgens opwarm het 's middags nog warm is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X