Op zoek naar Advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op zoek naar Advies

Goededag,
    ik heb echt nodig wat advies nodig.
    De reden hiervoor is dat ik er helemaal doorheen zit, geen zin meer heb ook te trainen en eigenlijk nergens wijzer van word.

Gegevens:
    19 jaar
    1.80m lang
    80 kg
    train 4 jaar (waarvan 2 echt hard)
    train minimaal 3x per week, herhalingen 8x 6x 6x 6x met 1 tot 1.30 min. rust
    train elke 2 maanden een nieuwe schema, dat is nu:
    Borst + triceps, Rug + Biceps, Benen + schouders + buik.

Ik train al 2 jaar echt zwaar en train voor massa en kracht.
    Ik heb het afgelopen jaar creatine / shakes / animalpack geprobeerd.
    Verder heb ik daarbij gewoon goed gegeten en goed geslapen enz..

Vraag:
    Ik zit helemaal stuk en heb geen zin meer, reden?
    Ik ben gewoon weinig vooruitgegaan kwa massa, en doe er echt alles voor.
    Iemand een tip wat misschien zou kunnen werken?
    Want wil geen AS gebruiken, maar ik ga ook niet voor niks trainen, dus dan nog liever as als niks..

Groeten Jeffrey..

post je voedingsschema en trainingsschema eens.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Vaak denk je dat je goed eet terwijl dat helemaal niet zo is.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Voedingsschema volgt nog, ben even druk komende dagen.
        Maar ik eet ongeveer:

Ontbijt:
        2x Meergrane brood met pindakaas
        Goedemorgen ontbijt drink (500ml)
        Maaltijd 1: (10:00)
        3x Meergrane brood met smeerkaas
        Maaltijd 2: (12:00)
        3x Meergrane brood met smeerkaas
        Sporten: (14:00)
        Shake True mass (500ml)
        water(1liter)
        Maaltijd 3: (17:00)
        Avondeten

Snap dat dit voedingsschema ruk is.
        Maar ik kan gewoon niet geloven dat eten volgens een beter schema mij zichtbaar breder kan maken..

Trainingsschema:
        Alle trainingen zijn herhalingen: 8x,6x,6x,6x, rust 1.30 min, train 60min. maandags:
        Borst - triceps
        dinsdags:
        Buik - Schouders - Benen
        Woensdags:
        Rug - Biceps
        Vrijdags:
        Boksen
        Zondag:
        Afwisselend

Comment

Originally posted by Vinka View Post
          Snap dat dit voedingsschema ruk is.
          Maar ik kan gewoon niet geloven dat eten volgens een beter schema mij zichtbaar breder kan maken..
          Dan heb je dat toch echt mis vriend. Voeding is zelfs nog belangrijker dan je training. Training zorgt ervoor dat spiergroei gestimuleerd kan worden, maar juiste voeding zet dat proces pas echt in gang. Je kan hard trainen wat je wil maar als je niet goed eet gebeurt er zeer weinig tot niets. Je bevestigt het zelf. Zou verder ook nog maar is wat aan beide schema's sleutelen. Dat word research doen voor jou. Sticky's lezen om te beginnen. Nu zul je misschien denken dat je al redelijk gevorderd bent ofzo om dat je al meerdere jaren traint, maar als jij niet weet dat voeding de sleutel is naar succes en niet training alleen, sta je nog steeds op 0 en ben je nog gewoon een beginner. En daarom zeg ik dus sticky's lezen etc.
          Last edited by jordy; 17-11-2009, 21:28.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

You can't outtrain a crappy diet.

Niet zelf bedacht hoor.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Je voeding én je training zijn ruk en dan vind je het gek dat je niet vooruitgaat.

Net zoiets als dat je een krantenwijk neemt en je het gek vindt dat het zo lang duurt voor je een dikke Porsche kan kopen.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Bedankt voor de informatie.
                Weet nu waar ik aan moet werken, en zal zaterdag een uitgebreid schema gaan maken, zal die ook posten..

Nog bedankt voor de reacties..

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Dan heb je dat toch echt mis vriend. Voeding is zelfs nog belangrijker dan je training. Training zorgt ervoor dat spiergroei gestimuleerd kan worden, maar juiste voeding zet dat proces pas echt in gang. Je kan hard trainen wat je wil maar als je niet goed eet gebeurt er zeer weinig tot niets. .
                  Ik heb vroeger een aantal jaren aan bb gedaan en toen wist ik niks van voeding. In die jaren ben ik echt wel gegroeit.

Waarschijnlijk had ik met goede voeding verder gekomen. Die stelling van jouw gaat niet helemaal op.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Klopt, maar ik doel dan ook op de lange termijn. Sowieso het eerste jaar zal iedereen groeien maakt geen flikker uit wat je doet. Het jaar daar op kan ook nog wel. Maar na een aantal jaar speelt voeding wel degelijk de belangrijkste rol en red je het niet met alleen training. Daar doelde ik op, aangezien de ts zich ook in die situatie bevind. Daarnaast, ookal zou je progressie blijven maken als je niet op je voeding let dan zal die altijd minder zijn dan wanneer je wel op je eten zou letten. Stelling gaat dus in beide gevallen wel degelijk op.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

waarom moet je elke dag hetzelfde lezen, echt ongelofelijk eigenlijk.
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        waarom moet je elke dag hetzelfde lezen, echt ongelofelijk eigenlijk.
                        Waarom moet je reageren als het je irriteert?
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X