Kerst.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    wow snuff , je traint zelf pas een paar jaar serieus en je gaat anderen nu vertellen dat ze discipliner moeten hebben, had meer indruk gemaakt als je vanaf je 16de nooit oud en nieuw kerst had geviert en puur voor de sport ging maar volgens mij ga je al jaren uit je dak en de laatste 2 jaar niet, of heb ik het mis.
    Ik hou me jaar in jaar uit dag na dag aan schemas en met de feestdagen ga ik los, geinige is dat ik er meestal scherper uitkom.
    Yep, wijsheid komt met de jaren zal ik maar zeggen.
    Ik ging ook uit mn dak, er is echter 1 verschil, ik was in die tijden niet met mijn lichaam bezig, dus geen strikte trainings- of voedingsschema's.

Wat ik gewoon duidelijk wil maken is dat wanneer je echt helemaal los gaat alles voor niets is geweest en dat zou zonde zijn.

Comment

Heb in het begin mega strikt op voeding gelet. Een druppel fanta was al een heftige cheat. Ideale mind-set als je wilt cutten. Maar daarna om massa te gainen...dat is zo onmeetbaar. Elke week alle omvang centimers meten en op de weegschaal gaan. Je hebt niks om op te focussen qua vooruitgang. Het is dan lastig om iets te vinden om te motiveren en om te controleren of je wel goed bezig bent. Dus dan...fuck it...is het niet waard. Als de vooruitgang beter meetbaar was zou ik het misschien nog steeds doen. Nu gewoon lekker eten en het enige wat telt is toename van schijven aan de stang.

Ik ga niks bijzonders met de feestdagen doen. Normaal gaan we ouders altijd het land uit voor 3 weken zodat ze niet met de rest van de familie aan die onzin mee te hoeven doen. En ik heb dezelfde instelling qua "gezelligheid". De mensen die ik wil zien zie ik het gehele jaar door met regelmaat. De mensen die ik niet wil zien zie ik nut...waarom moet ik ze dan gedwongen wel zien met de feestdagen? Het gaat toch om de fun? Dan ga ik niet bij me familie uithangen hoor. Misschien gourmetten met me vader en stiefma voor de gezelligheid en meer gaat er niet gebeuren. Geen verjaadagen van familie leden omdat ik ze ontwijk dus scheelt een hoop hehe.

Daarnaast ben ik geen christen dus ik vier consequent geen christelijke feesten zoals pasen, kerst etc. Dan kunnen mensen wel zeiken dat het tegenwoordig niks met christendom te maken heeft wat hypocriet is. Dan kun je net zo goed ook suikerfeest en choeneka mee doen. De commerciele bullshit er om heen doe ik ook niet aan mee.

Met oud/nieuw haal ik wat standaard dingen zoals suikerbollen met warme banaan/appel vulling, appelflappen, oliebollen en dan ga ik rond me normale tijd weer naar bed. Heb geen zin in al dat gedoe en zal ik nooit hebben ook. De tijd dat ik het halve land doorreis om dan 2-3 dagen bij wat vrienden te logeren en dingen te doen met oud/nieuw ging me ook rap de keel uithangen.

Het is allemaal zo geforceerd en nep en hypocriet. Als je het hele jaar niet dat soort dingen spontaan kan doen hoeft het op die dagen ook niet.
      Last edited by Falstyr; 06-12-2009, 19:35.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        prima was hem al beu
        Das beter.

Comment

werken slapen gamen en keihard feestenals ik er nog puf voor heb na een dag bikkelen. op zolder ff wat gewichten verplaatsen in de tuin wat bw exercises. uhmm en wat lawinepijlen de lucht inknalle

Comment

Gourmette en shit 2 dagen met kerst.
            En oudjaars avond flink doorzakke.
            Moet kunne vind ik.
            En de weegschaal zal me echt niet laten schrikken.
            Ik heb genoeg discipline maar het moet wel leuk blijven.
            365 dage super strak aan je schema's houden zie ik niet zitten.
            Wil graag nog een beetje mens blijven.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hoppa vol schema, meerdere kerstdiners, keer met wat verenigings lui, aparte keer met dispuut, keer met vrienden en keer met familie, prima lekker eten ik ben derbij. Oud en nieuw valt nog te bezien, waarschijnlijk met vriendenclub op stap altijd mooi, nieuwjaarsduik ben ik ook bij waarschijnlijk met brakke kop, lachuh (nee )
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Wat een slap gelul over die voeding tijdens de feest dagen.Lekker belangrijk of iemand zich nu wel of niet volpropt.Ik ga lekker skieen met mijn gezin tijdens de kerst,lekker naar Les Menuires in Frankrijk.Wordt altijd zo schijtziek van die mensen die met kerst verplicht naar familie moeten en daar dan over gaan lopen zeiken.Ga dan gewoon niet.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  .

Das toch geen discipline man.
                  Ook tijdens feestdagen dien je op je voeding te letten.
                  Natuurlijk moet je genieten, maar met mate en binnen de perken, zorgen dat je niet buiten je boekje gaat.
                  Ik weet zeker dat je je dan veel meer voldaan voelt dan wanneer je na de feestdagen op de weegschaal gaat staan en je jezelf een ongeluk schrikt.
                  Of dat je de eerste januarie wakker wordt en je hebt een knijter van een kater en je voelt je zo ziek als een hond.
                  Niet zo overdrijven m8.
                  Ik ben geen monnik. Het leven van een bb is al saai genoeg. De hele dag door hetzelfde vreten. Af en toe krijg je er een punthoofd van. 1 keer in de zoveel tijd heb je dat nodig even lekker los gaan. En jij hebt dit vroeger ook vaak genoeg gedaan net als ik. Ben je er minder van geworden?

Heeft niks met discipline te maken dat je af en toe dronken word.....het is geen bootkamp waar we in zitten
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hier ff een voorbeeldje.

Je zit in de cut. Je bent heel erg goed bezig. Je traint hard en je houd je keurig aan je voedingsschema. Je ziet na verloop van tijd resultaat. Je voelt je goed en voldaan.
                    Dan heb je daar de "feestdagen".
                    Je laat je lekker gaan, je eet je buikje rond, kijkt totaal niet naar wat je eet, lots of junk-food en dan zak je ook nog ff lekker door met het een en ander aan sterke drank.
                    Dat doe je dan geen 1 dag, geen 2, nee, dat doe je gewoon vanaf kerstdag 1 tot het nieuwe jaar want ja het zijn "feestdagen".
                    Met het nieuwe jaar kom je erachter dat wat je had bereikt net voor de "feestdagen" helemaal verdwenen is en je nu nog verder gezakt bent met je lichaamsverbetering.
                    Je voelt je dan niet goed en voldaan meer.

En dan hoef je echt geen BB-nerd te zijn om met je volle verstand de "feestdagen" in te duiken.
                    Denk aan je doel, houd dat altijd voor ogen.
                    Tis zo verdomme zonde om het allemaal in een paar "feestdagen" weer kwijt te raken.
                    Waar doe je het dan voor, de kat z'n kut???

Dus jij denkt dat als je 2 weken tijd even niet op je eten let je hele fysiek verdwenen is? BS man. Zo snel gaat dat niet.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Niet zo overdrijven m8.
                      Ik ben geen monnik. Het leven van een bb is al saai genoeg. De hele dag door hetzelfde vreten. Af en toe krijg je er een punthoofd van. 1 keer in de zoveel tijd heb je dat nodig even lekker los gaan. En jij hebt dit vroeger ook vaak genoeg gedaan net als ik. Ben je er minder van geworden?

Heeft niks met discipline te maken dat je af en toe dronken word.....het is geen bootkamp waar we in zitten
                      Ieder z'n heug en meug.

Comment

Kerst of niet, voor mij word het gewoon eten, trainen, eten, rusten. Bij 1e en 2e kerstdag lekker freten, komt mooi uit want ben toch aan het bulken. Bij oud en nieuw geen oliebollen voor mij. Misschien dat ik een wat biertjes drink, maar niets extreems. De rest van de dagen dat ik vrij ben word het zoals ik al zei gewoon eten en trainen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik ben een voorstander van er helemaal voor gaan en niet 80% of zelfs nog minder.
                          Ik wil zo snel mogelijk mijn doel bereiken en met het zo af en toe eens jezelf te laten gaan werk je dat alleen maar tegen.
                          Mezelf laten gaan doe ik wel als ik gepensioeneerd achter de geraniums zit.
                          Op dit moment ga ik er voor, alles of niets, dat is mijn mening.

Genieten van de kerst en oud en nieuw kan ook wanneer je nog steeds gedisciplineerd bezig bent, daar hoef je niet voor gezopen te hebben of een volle pens te hebben dat je bijna uitscheurt.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Kerst of niet, voor mij word het gewoon eten, trainen, eten, rusten. Bij 1e en 2e kerstdag lekker freten, komt mooi uit want ben toch aan het bulken. Bij oud en nieuw geen oliebollen voor mij. Misschien dat ik een wat biertjes drink, maar niets extreems. De rest van de dagen dat ik vrij ben word het zoals ik al zei gewoon eten en trainen.
                            Kijk, dat bedoel ik nou Ash, hier laat Jordy ff zien wat ik nou duidelijk probeer te maken.
                            Je kunt enorm genieten van de feestdagen maar nog steeds de discipline bezitten.
                            Zoals jij begint met deze topic wil je gewoon helemaal los gaan.
                            Zoiets zie ik als een beest er op los feesten.
                            Dat vind ik als BB'er gewoon veel te ver gaan.

Comment

Ik ben een voorstander van er helemaal voor gaan en niet 80% of zelfs nog minder.
                              Ik wil zo snel mogelijk mijn doel bereiken en met het zo af en toe eens jezelf te laten gaan werk je dat alleen maar tegen.
                              Mezelf laten gaan doe ik wel als ik gepensioeneerd achter de geraniums zit.
                              Op dit moment ga ik er voor, alles of niets, dat is mijn mening.

Genieten van de kerst en oud en nieuw kan ook wanneer je nog steeds gedisciplineerd bezig bent, daar hoef je niet voor gezopen te hebben of een volle pens te hebben dat je bijna uitscheurt.

Heb je helemaal gelijk in. Vergeet alleen niet dat wij het hele feest en uitgaansgedoe al achter de rug hebben. Zijn heel veel jongens hier van de leeftijdcatogorie 18-25 die lekker willen feesten.

En ik bedoel dan niet 2 weken lang maar alleen de kerstdagen c/q jaarwisseling.

Comment

Met kerst is het uiteten, met oud en nieuw beulen. Denk aan champagne, vuurwerk, sigaretten, stappen en 's middags thuiskomen.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X