Kerst.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha, precies ik blijf nog ffies van mijn jeugd genieten (y)!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Met kerst is het uiteten, met oud en nieuw beulen. Denk aan champagne, vuurwerk, sigaretten, stappen en 's middags thuiskomen.

En dat allemaal op een fles champagne
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Voorgaande jaren deed ik het zonder drank en sigaretten, dus reken maar dat met de champagne ik een heel eind kom.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Voorgaande jaren deed ik het zonder drank en sigaretten, dus reken maar dat met de champagne ik een heel eind kom.
          Hoezo plan je in dat je sigaretten gaat roken? Kan me niet voorstellen dat dit wat toevoegt aan een mooie avond.
          Groeten

Comment

Kerstdagen doe ik niks.. ik vier geen kerst. Dat word voor mij gwn eten, trainen en slapen. Oud/nieuw plan ik gwn mijn junkdagje in en misschien wat alcohol..

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Yep, wijsheid komt met de jaren zal ik maar zeggen.
              Ik ging ook uit mn dak, er is echter 1 verschil, ik was in die tijden niet met mijn lichaam bezig, dus geen strikte trainings- of voedingsschema's.

Wat ik gewoon duidelijk wil maken is dat wanneer je echt helemaal los gaat alles voor niets is geweest en dat zou zonde zijn.
              Ja als je een bodybuilder bent en niet iedereen op dit forum is een bodybuilder kerel. Er lopen hier ook powerlifters en strongmen rond die niet op ieder grammetje en onsje hoeven te letten. Alleen het gebruik van alcohol gaat ons allemaal aan
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Heb in het begin mega strikt op voeding gelet. Een druppel fanta was al een heftige cheat. Ideale mind-set als je wilt cutten. Maar daarna om massa te gainen...dat is zo onmeetbaar. Elke week alle omvang centimers meten en op de weegschaal gaan. Je hebt niks om op te focussen qua vooruitgang. Het is dan lastig om iets te vinden om te motiveren en om te controleren of je wel goed bezig bent. Dus dan...fuck it...is het niet waard. Als de vooruitgang beter meetbaar was zou ik het misschien nog steeds doen. Nu gewoon lekker eten en het enige wat telt is toename van schijven aan de stang.
                Ik kon het zelf niet beter zeggen Vince!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Ik ben een voorstander van er helemaal voor gaan en niet 80% of zelfs nog minder.
                  Ik wil zo snel mogelijk mijn doel bereiken en met het zo af en toe eens jezelf te laten gaan werk je dat alleen maar tegen.
                  Mezelf laten gaan doe ik wel als ik gepensioeneerd achter de geraniums zit.
                  Op dit moment ga ik er voor, alles of niets, dat is mijn mening.

Genieten van de kerst en oud en nieuw kan ook wanneer je nog steeds gedisciplineerd bezig bent, daar hoef je niet voor gezopen te hebben of een volle pens te hebben dat je bijna uitscheurt.
                  Jij bent gewoon een die hard bodybuilder en that's fine with me. Die verdienen wat mij betreft alle respect. Knap dat je zo toegewijd bent. Maar ben wel met Ashley eens dat je fysiek niet zo maar verdwijnd als je eens een keer los gaat met de feestdagen. Ook niet als je droog wilt worden (ik zal niet wedstrijddroog zeggen want dan gelden heel andere regels uiteraard!). Veel respect van mijn kant nogmaals.

Comment

Respect voor allen die trouw blijven aan de BB lifestyle, maar ook respect aan diegenen die er eens pauze van nemen.

Zal deze kerst niet uitbundig gaan vieren want schoonmoeder is begin dit jaar overleden en zal bijgevolg de eerste kerst zijn zonder haar in 7 jaar. Hebben dan een naar gevoel bij haar afwezigheid. Mijn vrouw en schoonzus zien het niet zitten om er een feestje van te maken. Stilletjes thuis de feestdagen laten passeren.

Gewoon doortrainen en eten en rusten zal het wel doen dit jaar.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                      Respect voor allen die trouw blijven aan de BB lifestyle, maar ook respect aan diegenen die er eens pauze van nemen.

Zal deze kerst niet uitbundig gaan vieren want schoonmoeder is begin dit jaar overleden en zal bijgevolg de eerste kerst zijn zonder haar in 7 jaar. Hebben dan een naar gevoel bij haar afwezigheid. Mijn vrouw en schoonzus zien het niet zitten om er een feestje van te maken. Stilletjes thuis de feestdagen laten passeren.

Gewoon doortrainen en eten en rusten zal het wel doen dit jaar.
                      Sterkte kerel.

Comment

Ow ik heb nog niet gepost hoe ik de kerst en de oud op nieuw door ga brengen

OT:

1e kerstdag: Bij mijn schoonouders gourmetten
                        2e kerstdag: Bij mijn vader dineren (veel groenten en een lekker stuk konijn)
                        Oudejaarsavond: Thuis samen met mijn vriendin, niks bijzonders en geen cheats. Gewoon avondeten en s'avonds gewoon mijn kwark en veel thee.
                        Nieuwjaarsdag: Handjes geven (beuh) bij alle ouders en aanverwanten. Ik volg gewoon mijn normale eet routine die dag. S'avonds eten we bij mijn schoonzusje een brabantse koffietafel. Gewoon broodjes met beleg dus.

Al met al dus niet al te veel gecheat. Ik zal goed op mijn proteine inname letten want dat is wat voor mij telt. Massa en kracht behouden.

Comment

Ik vind kerst geweldig, en hoe meer over de top, hoe beter. Maar bij kerst is eten wel een van de laatste dingen waar ik aan denk. De kerst zelf vind ik minder, de periode vlak voor kers is meer wat me heilig is. Als ik me al volvreet, is het toch in vlees. En qua alcohol.. tjah.. ik kan daar dusdanig slecht tegen dat het gewoon beter is om er vanaf te blijven, ook als het goed (ipv slecht) voor de sport zou zijn.
                          En oud en nieuw.. tjah dat is gewoon om te feesten. Iedereen langs gaan om gelukkig nieuwjaar te wensen vind ik zon onzin, daarvoor heb je toch ook al kerstkaarten gestuurd, en het minstens 10 keer gezegd.

Comment

1e kerstdag : "Gezellig" eten met gezin oom tante neefjes opa en oma.
                            2e kerstdag: "Gezellig" eten met gezin thuis.

Houd niet zo gek veel van kerst

NIEUWJAAR :
                            - 'S middags : Zuipen en beetje zelf vuurwerk maken..
                            - 'S avonds : Zelfde verhaal eigenlijk, 12 uur ben ik thuis.
                            - 'S nachts : Kroeg nog meer zuipen en daar met +- 75 man aan bekenden lachen.

Spier SLOPENDE dag waarvoor ik me eigenlijk moet schamen om hier te posten, maar echt de mooiste uit heel 't jaar. Mag wel een keer ik heb nu al 2,5 maand niet gezopen

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Ow ik heb nog niet gepost hoe ik de kerst en de oud op nieuw door ga brengen

OT:

1e kerstdag: Bij mijn schoonouders gourmetten
                              2e kerstdag: Bij mijn vader dineren (veel groenten en een lekker stuk konijn)
                              Oudejaarsavond: Thuis samen met mijn vriendin, niks bijzonders en geen cheats. Gewoon avondeten en s'avonds gewoon mijn kwark en veel thee.
                              Nieuwjaarsdag: Handjes geven (beuh) bij alle ouders en aanverwanten. Ik volg gewoon mijn normale eet routine die dag. S'avonds eten we bij mijn schoonzusje een brabantse koffietafel. Gewoon broodjes met beleg dus.

Al met al dus niet al te veel gecheat. Ik zal goed op mijn proteine inname letten want dat is wat voor mij telt. Massa en kracht behouden.
                              Wat erg!

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                                Wat erg!
                                Zwager is er ook bij dus dan wordt er nogal wat afgelachen hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X