chocomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• chocomel

goedemorgen mede forumgebruikers,

ik wil graag chocomel na m,n training gaan nuttigen , weke nemen julie eigenlijk? de normale , halfvol , of met druivensuiker?

Originally posted by mastervinz View Post
    goedemorgen mede forumgebruikers,

ik wil graag chocomel na m,n training gaan nuttigen , weke nemen julie eigenlijk? de normale , halfvol , of met druivensuiker?
    Ik gebruik de volle van "De enige echte".
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Ik gebruik de volle van "De enige echte".
      naar mijn idee ook de lekkerste, vroeg me alleen af of het ook het verstandigste was, hehe!

thanx voor je reply

Comment

Ik neem die ook.. erg lekker :P

Comment

ik ook de volle!

Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

ik neem volle. meestal huismerk omdat het goedkoper is. maar dat was er gisteren niet dus heb toen de enige echte genomen voor een keertje

Comment

Een extra chocomelkvraag:

Waarom is het beter om de volle te nemen in plaats van de magere terwijl de magere dezelde hoeveelheid koolhydraten en eiwitten heeft maar veel minder vet als de volle, wat mij toch aanbevolen lijkt post-work out ?
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Was dat niet omdat door wat ze ermee uit spoken om het mager maken er iets mee gebeurd waardoor je de proteines minder goed opneemt ofzo?

Ik ben sowieso gewoon fan van spullen zo natuurlijk mogelijk eten/drinken. Dus mager vindt ik maar niks
                Fear is the mind killer

Comment

Volle.

@ Roelinho
                  Kcal=eiwitsynthese, dus meer kcal=meer eiwitsynthese. In een studie met melk. En die trekken we even door.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

mmmmm nemen jullie chocomel EN dextrose?

Denk je eindelijk het eten een beetje onder de knie te hebben, gaan ze weer met chocmel naar je gooien GVD
                    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by peso View Post
                      mmmmm nemen jullie chocomel EN dextrose?

Denk je eindelijk het eten een beetje onder de knie te hebben, gaan ze weer met chocmel naar je gooien GVD
                      In chocomel zit dextrose..

Comment

volle chocomelk van de enige echte.
                        die was trouwens vorige week heerlijk goedkoop bij de c1000 voor 99cent per 2 pakken
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ik krijg het aan mijn darmen van chocomelk....jammer want het is ontzettend lekker.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind de volle chocomel van de enige echte zeer vies, gelukkig maar want die van de aldi is stukken goedkoper en die vind ik heerlijk.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Ik krijg het aan mijn darmen van chocomelk....jammer want het is ontzettend lekker.
                              flatulentie of echt schijten...

anders maar is weekje stoppen met chocomel
                              @ts ik neme de volle omdat er de meeste kcal inzitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X