Patricia Paay VS Theo Maassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Patricia Paay VS Theo Maassen

We weten natuurlijk allemaal dat Patricia Paay in de playboy staat vanaf vandaag. Patricia en Theo Maassen waren beiden te gast bij De Wereld Draait Door. Theo Maassen haalt haar hier aardig door de stront.

YouTube - De Wereld Draait Door - Theo Maassen tegen Patricia Paay (09-12-2009)

Wat vinden jullie hiervan? Kan het dat ze in de Playboy komt op haar 60ste? Kan het wat Theo zegt of ben je het er niet mee eens?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Ik ben het met Theo eens, alleen hij had zich wel beetje normaal kunnen verwoorden. Dit kan die niet maken, hoewel ik het grappig vind

Ze maatje de necrofiel
    Groeten

Comment

18+
      Hier een linkje naar de foto's. Oordeel zelf.
      Thomasvv.nl-
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Als ik er zo op mn 60e uit zou zien, dan teken ik ervoor. Prachtig figuur voor haar leeftijd, wat niet wegneemt dat ik het echt niet hoef te zien. Gelukkig is de Playboy iets wat je niet opgedrongen wordt, dus ik begrijp al die ophef niet.

Comment

Ik zou haar zeker mijn bed niet uitschoppen. Nou ja, nu wel, maar single niet uiteraard.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ze ziet er prachtig uit voor een 60 jarige.. En over Theo.. het is zijn vak hé :P

Comment

en vol blijven houden dat ze niks 'heb laten doen'
              ze ziet er nu beter uit dan vroeger
              haha
              mijn vriend de necrofiel die zou dit wel kunnen waarderen!!

Comment

Ik vind haar nog steeds een enorm lekker wijf, en het maakt mij niet uit dat ze 60 is.
                Ze ziet er verdomd goed uit, tieten nog steeds lekker strak, mooi figuurtje, lekker bekkie.
                Ik zou zo met haar het bed in springen.

Comment

pffff ik zou dr serieus alle hoeken van die slaapkamer laten zien hahaha! petje af hoor! zou ze dr voedingsschema van Bodynet hebben?? hehehe
                  Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

Originally posted by shuriv View Post
                    pffff ik zou dr serieus alle hoeken van die slaapkamer laten zien hahaha! petje af hoor! zou ze dr voedingsschema van Bodynet hebben?? hehehe
                    Nope, een abbonement bij dhr. R. Schumacher
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Hormone Replacement therapy of iets dergelijks zou je denken?
                      Normale vrouwen van 60 hebben de tette en de bovenarmhuid tot op de knieen hangen.

Van mij kreeg ze trouwens ook wel een ram.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Theo: brute gast Zegt hoe het is
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ziet er geweldig uit voor iemand van 60 hoor. En zolang het er goed uit ziet ga ik niet moeilijk doen over de leeftijd. Bedoel, bij haar zie je toch niet dat ze 60 is dus wtf maakt het dan uit toch?

Al denk ik wel dat de foto's digitaal bewerkt zijn. Mij maak je niet wijs dat ze er in 'het dagelijks leven' exact hetzelfde uitziet. Mocht dat wel zo zijn, fantastische prestatie dan.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

ze ziet er goed uit voor haar leeftijd idd
                            benieuwd of het allemaal echt is, maar ja....

en theo is een held alhoewel hij misschien een heel klein beeetje te ver gaat, maar ja kijk er niet van op bij hem :P
                            je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Adam Curry is een eikel dat ie haar heeft verlaten! Wat een lichaam!
                              Op je 60e er nog zo uit kunnen zien! Echt waanzinnig!
                              Nou wat mij betreft HOORT ze ook in de playboy!

OT: Theo Maassen heeft ongelijk.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X