Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou geen Paay voor deze jongen hoor. Ze mag er dan goed uit zien voor een gemid. voruw van 60, maar ze heeft ook meer dan gemiddelde hulp. Plastische chirurgie, visagisten, personal trainer, etc. En dan heb ik het nog niet eens over photoshop. Ook bij de jonge vrouwen wordt het gerbuikt dus bij Paay helemaal.
Adam Curry is een eikel dat ie haar heeft verlaten! Wat een lichaam!
Op je 60e er nog zo uit kunnen zien! Echt waanzinnig!
Nou wat mij betreft HOORT ze ook in de playboy!
wel grpapig als je een complicatie ziet van nu en vroeger.. de borsten hebben een hele andere vorm gekregen zonder plastische chirurgie! enige vorm die bij mij bekend was. was het theezakjes effect.. maar blijkbaar kunnenz e ook uit zichzelf weer vol opgepomp worden.. kheb menig tieten in mijn handen gehad. maar sommige waren op hun 20ste er toch al beroerder aan toe.. dus pat.. ordinaire dell je liegt zelf ook dat je barst
Pfff dat ouwe lijk trap ik meteen uit me bed. niks naturels aan haar.
Zeer veel laten verbouwen. Omdat ze nu eenmaal jong eruit wil blijven zien en op jonge gosers valt. Moet er niet aan denken dat als ik 30 zou zijn haar in me bed gadverdamme. En dan nog vaak die arogantie van haar . Nee hoor geef mij maar wat anders.
Pfff dat ouwe lijk trap ik meteen uit me bed. niks naturels aan haar.
Zeer veel laten verbouwen. Omdat ze nu eenmaal jong eruit wil blijven zien en op jonge gosers valt. Moet er niet aan denken dat als ik 30 zou zijn haar in me bed gadverdamme. En dan nog vaak die arogantie van haar . Nee hoor geef mij maar wat anders.
Das gewoon het verschil van de makeup, anders zou haar kaaklijn ook wel veranderd zijn. Kaaklijn, wangen, voorhoofd, daarin zie ik geen verschil.
Ik vind die hele ophef over haar eigenlijk nogal kinderachtig. Niemand is verplicht om het te kijken. En het aantal vrouwen van rond de 60 wat er beter uitziet dan haar, is minimaal.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment