Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vind ook dat Theo hier meer als doel lijkt te hebben het beledigen dan serieuze vragen uit interesse of nieuwsgierigheid stellen. Eigenlijk had Paay hem moeten vertellen wat voor een lelijke man met een slecht lichaam hij wel niet is, dan was ie wsl wel even stil geweest. Maassen's beledigingen zijn niet grappig omdat ze zo geforceerd en onnodig zijn.
Theo probeert hier gwn tv te maken.. zodat de kijkcijfers omhoog schieten. Het is hem gelukt ook want normaal kijk ik nooit DWDD maar nu heb ik het wel gezien .
Pfff dat ouwe lijk trap ik meteen uit me bed. niks naturels aan haar.
Zeer veel laten verbouwen. Omdat ze nu eenmaal jong eruit wil blijven zien en op jonge gosers valt. Moet er niet aan denken dat als ik 30 zou zijn haar in me bed gadverdamme. En dan nog vaak die arogantie van haar . Nee hoor geef mij maar wat anders.
Ok...ze wil dus jonge gozers. Dan heb jij niks te vrezen ouwe muppet
Fock ey possel, wil je dat alsjeblieft niet meer doen?
Zit net te eten hiero! hahahaha
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment