Patricia Paay VS Theo Maassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Theo Maassen heeft gelijk om haar een aandachtsjunk te noemen want ik vraag mij af of Patricia Paay ook op het aanbod van Playboy was ingegaan als ze nog samen zou zijn met haar Adam Curry.......'denk 't nie
    Om niet te vergeten dat de jonge Paay (zoals te zien was bij RuR) het met Theo eens was over het feit dat oudere vrouwen van boven de 50 zich niet moeten laten fotograferen door een blad als Playboy, dat ze daar nu als 50+´r op terugkomt....tja!!
    Dat laatste wat Theo zei was dan weer te ver en niet nodig geweest...

En die fotootjes....als je die berg make up en het ge-photoshop weg laat dan zou het een stuk minder prettig hebben uitgezien, zelfs bij iedere tv optreden van haar wordt alles van haar wat in beeld komt gestyled, haar armen-rug-schouders worden net als haar gezicht eveneens met een berg makeup rimpel en vlekvrij gemaakt.....
    Met dit gegeven zou ik niet graag naast haar wakker willen worden.

tis net een poppetje
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

fotoshop? Als je andere foto's van haar bekijkt zie je toch ook wel dat ze er zo niet uitziet, daarnaast vond ik Theo geniaal, zij is ook ook gewoon een zielige aandacht junk.

Comment

Ze vroeg zichzelf wat de reden zou zijn om in de Playboy te staan.

Ik denk een tonnetje of 2 aan eurrie's.

Dat mens is 60. Zijn dingen die je beter niet kan doen op die leeftijd en dit is er 1 van. Theo maassen is gewoon een onbeschofte eikel. Je kan zoiets ook netjes houden.....wat mij betreft een dikke fail voor Theo.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Theo maassen kennende hield hij het nog netjes
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

ik vind theo te ver gaan. Slaat nergens op

wat wil ie hier mee bereiken? HEt leek meer dat het doel was haar te beledigen dat dat hij een punt wilde maken
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Theo is een behoorlijke sukkel met dat soort uitspraken.. en patricia doe ik wel

Comment

Theo Maassen is gewoon een held, maar had zich hier wel anders moeten verwoorden. Hij ging wel te ver, al zal Patricia alleen maar geilen op de aandacht die ze hierdoor nog eens extra krijgt. Hoe meer mensen over haar praten hoe beter (vind ze), of het nou positief is of niet...
                leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

dat jullie je hier druk om maken zeg , ga TRAINEN

Comment

Die Theo is gewoon ontzettend jaloers.
                    Hij is zelf zo lelijk dat ze hem niet vragen om voor veel geld in de playboy te staan.
                    Je kan zeggen wat je wilt maar als 60-jarige ziet ze nog ontzettend lekker uit.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      dat jullie je hier druk om maken zeg , ga TRAINEN
                      dat jij je druk maakt dat wij ons hier druk over maken. Ga TRAINEN
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Gewwon pissed dat hij er zelf zijn d*^* er niet in kan steken en dat hij er zelf zo niet uitziet.

Comment

paay....die wil/moet/word gwoon hard genomen in alle gaten.
                          Denk dat het daar beneden niet zo mooi eruit ziet zonder al die make up fotoshop ect.
                          Dat is gwoon een emmerwater balluh , nee dank je!
                          Mind is everything.

Comment

Leuk snoepje hoor, op de foto,s..... Lust er wel 2 van mmmmm, jaaaaaaahhhhh meer...

Comment

Originally posted by resike View Post
                              paay....die wil/moet/word gwoon hard genomen in alle gaten.
                              anus en rechteroor zijn voor mij
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

ik snap heel de ophef niet hoor. ik ken ze ook niet, bekend in nederland ofwa? lekker wijf, zou ze doen. als zij in boekjes wilt staan so what.
                                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X