Originally posted by ZeroXX
View Post
Vreselijke honger na training
Collapse
X
-
Normaal gesproken:
Ontbijt:
3 boterhammen met beleg (verschilt wat ik er op doe)
Tussendoor:
fruit, ontbijtkoek, sultana, dat soort gedoe
Lunch:
3 boterhammen met beleg (verschilt)
Tussendoor:
kwark met banaan of ander fruit er door
Avondeten:
Ik eet meer dan mijn vriend doet hehe
Maar dat is Hollandse pot, pasta of rijst gerechten.
Avond tussendoor:
Niet altijd iets.... en anders soms wat ongezouten pinda's of banaan
dat is wel slecht natuurlijk
Want als ik ga eten na een training, dan eet ik zo een paar plakken brood en een bak kwark met banaan etc.
Volgens mij niet echt ok voor iemand die in gewicht wat wil afnemen (ben gewoon minstens 10 te zwaar momenteel en een te hoog vetpercentage)
Bij nader inzien twijfel ik wel of ik wel genoeg eet hehe
Comment
-
Weg met dat fruit. Beter groente eten. Of andere complexe koolhydraten. Want die worden langzamer afgebroken door het lichaam waardoor je langer word voorzien van voedingstoffen. Fruit = Suikers = Korte energie boost = Honger.
Edit: Geld trouwens ook voor de andere zoetigheid.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Wow dat is veel!
Nee maar als je wilt afvallen moet je een fatsoenlijk eet schema opstellen, bereken uit wat je nodig hebt, dit staat allemaal uitgelegd in het zomersticky.
Wil je cutten dan moet je opletten wat je eet en ontbijtkoek lijkt mij niet het verstandigste om dan te eten daarnaast is kwark na de training vrij nutteloos, je hebt dan juist snelle eiwitten nodig, ook al ben je een recreant, als je resultaten wil zien zal je toch op je voeding moeten letten. Dit betekend niet dat je minder moet eten maar wel anders.
Comment
-
*Ahum* Lees de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html *ahum*The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostWow dat is veel!
Nee maar als je wilt afvallen moet je een fatsoenlijk eet schema opstellen, bereken uit wat je nodig hebt, dit staat allemaal uitgelegd in het zomersticky.
Wil je cutten dan moet je opletten wat je eet en ontbijtkoek lijkt mij niet het verstandigste om dan te eten daarnaast is kwark na de training vrij nutteloos, je hebt dan juist snelle eiwitten nodig, ook al ben je een recreant, als je resultaten wil zien zal je toch op je voeding moeten letten. Dit betekend niet dat je minder moet eten maar wel anders.
Maar koude pasta met groente en tonijn zou wel goed zijn na een training?
is dat nog een "tussendoortje" te noemen dan? En zou ik dat als recreant dus ook gewoon kunnen nemen...?
Sorry voor al de vragen :P
Comment
-
Wederom, probeer het bij complexe koolhydraten te houden als je koolhydraten eet. Deze haal je uit onbewerkte en ongeraffineerde producten zoals Meergranenbrood, volkoren pasta's, aardappelen etc.
Van de zomersticky zal je al een berg leren.
En vragen staat immers vrij!
Mensen die hun best willen doen worden graag geholpen.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Ik droom ervan om na het trainen trek/honger te hebben, ik moet altijd uur wachten voordat ik wat door me keel krijg.
zit altijd te kutten met mijn chocomelk en van alles en nog wat.
niet een eetschema van iemand cntl c cntl v-en schema is altijd persoonlijk en dus voor iedereen anders, de basis is het zelfde maar iedereen heeft net iets anders schema nodig.
na de training mag je eigenlijk het meeste net als bij je ontbijt dus lkkr veel maar wel de jusite dingen.
tussendoortjes als sultana's zijn suikerbommen net zoals het fruit.
fruit zou ik dan bij je ontbijt doen omdat je lichaam er dan om schreeuwt.
als tussendoortjes kan je best wat goeie vetten gebruiken zoals vis & nootjes.
als je nog vragen hebt kan je altijd vragen maar lees wel ffies de zomersticky's dan word er veel duidelijker.
suc6 en we horen het van je!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ik heb het gelezen en ben inmiddels weer veel dingen wijzer... was ook wel even nodig.
Ik weet nu ongeveer wat mijn kcal inname per dag zou moeten zijn, gezien het feit dat ik wil afvallen zou ik er dus onder moeten gaan zitten. (als ik mijn eten aanpas, zal dat waarschijnlijk geen moeite zijn gezien het feit dat ik meer voedzamer voedsel naar binnen ga werken)
Kom uit op een maximale inname van 1678 per dag bij een vrij intensieve training en op een maximale inname van 1481 per dag bij gemiddelde training.
Nu ga ik 3 x per week trainen, kracht en 2 (of 3) x per week spinning erbij voor de conditie en vetverbranding.
Eiwitten kom ik uit op 34.4 per dag
Vetten: komt ook goed
Koolhydraten: minimaliseren omdat ik wil afvallen en simpele koolhydraten achterwege laten. Anderzijds vraag ik me af of bij intensievere krachttraining koolhydraten dan weer niet belangrijk zijn?!
Ik zie als voorbeeld staan dat je dan bijvoorbeeld om 10 uur in de morgen een omelet zou moeten maken.
Nu vraag ik me af, en ik zit op kantoor, of daar een soort vervangend iets voor is... kwark misschien? Of slaat dat weer nergens op om tussendoor te eten? Volgens mij at ik toentertijd rauwkost omdat ik last van flauwtes kreeg volgens mij...kwark is ook eiwit natuurlijk, dus wellicht is het gewoon logisch.
Denk dat ik in de morgen van het brood ga afstappen en weer lekker aan de Brinta ga.
God, best ingewikkeld... ineens weer aan je inname van voedsel denken...
Comment
-
Ik heb gekeken naar wat je eet en qua kcal zit je te hoog, je eet teveel.
Heb je ook je werktoeslag meegerekent want ik vindt je dagelijkse behoefte aan de lage kant.
34.4 gram eiwit per dag is veel te weinig. Als je gaat afvallen ga je meer richting 2-3gram eiwit per kg vet vrije massa.
Dus daar moet je ook even naar kijken. Wat je al zei minder KH eten en wat hoger in je eiwitten en onverzadigde vetten.
Ongezoute noten, blikje tonijn, magere yoghurt en kwark met fruit etc goeie maaltijden, je moet het niet zien als tussen doortjes.
Succes.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by ZeroXX View PostNormaal gesproken:
Ontbijt:
3 boterhammen met beleg (verschilt wat ik er op doe)
Tussendoor:
fruit, ontbijtkoek, sultana, dat soort gedoe
Lunch:
3 boterhammen met beleg (verschilt)
Tussendoor:
kwark met banaan of ander fruit er door
Avondeten:
Ik eet meer dan mijn vriend doet hehe
Maar dat is Hollandse pot, pasta of rijst gerechten.
Avond tussendoor:
Niet altijd iets.... en anders soms wat ongezouten pinda's of banaan
dat is wel slecht natuurlijk
Want als ik ga eten na een training, dan eet ik zo een paar plakken brood en een bak kwark met banaan etc.
Volgens mij niet echt ok voor iemand die in gewicht wat wil afnemen (ben gewoon minstens 10 te zwaar momenteel en een te hoog vetpercentage)
Bij nader inzien twijfel ik wel of ik wel genoeg eet hehe
Bij blauw; Waarom op dat tijdstip?!
Ik blijf het verbazend vinden dat heel veel nieuwkomers wel in 1x begrijpen dat ze meer maaltijden moeten eten, maar niet begrijpen dat sultana en dat soort meuk echt troep is. Niet dat ik het zelf goed deed hoor, maar die lijn bij veel mensen erin is wel apart.Last edited by Patricia86; 14-12-2009, 22:22.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: