Aauuuww

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aauuuww

Vandaag heb ik nou eens iets lullig voorgehad in fitness !
    Gescheurde quadriceps en kleine scheurtjes op de hamstrings :S
    Nog nooit zoveel pijn gehad !

Greetz
    Imma Never Back Down !

Pijnlijk :s

Hoop dat het snel herstelt!
    @ ketIF

Comment

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
        Ik denk niet goed opwarmen.

Comment

Ja lijkt me erg pijnlijk daar.... Hoe kan dat nou man? Te wild gedaan, of is het spontaan aan het scheuren gegaan?

Comment

wowww wat heb je gedaan?
            Calisthenics / Street workout

Comment

zow ben je klaar mee, hoe is dit gebeurt?
              Mind is everything.

Comment

Dat wordt bezoekje aan de dokter met waarschijnlijk een operatie.

Comment

:O dan ben je mooi genaaid.
                  Succes ermee
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

kleine spierscheurtjes genezen wel, maar als er een flinke scheur of zelfs afgescheurd is dan komt er meer bij kijken voor herstel.

Comment

Djeez dat ik echt shit!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        Ik denk niet goed opwarmen.
                        Wel genoeg opgewarmd aangezien ik telkens voor mijn training een half uurtje loop op de loopband.

Wilde een ijzeren plaat vooruit duwen met mn benen (weet niet hoe de oefening noemt) en stelde het gewicht zoals anders; 120kg maar deze keer was het echt raar, wou ze vooruit duwen en ineens hoor ik alles afknakken in mijn spieren, ben dan door mijn benen gezakt en kon niet meer opstaan.

Echt pijnlijk, maar al bij al valt het nog mee, mag 6 weken niet overbelasten (lopen etc.) moet niet geopereerd worden, aangezien ze dit niet doen bij minderjarigen. Heb wel de pijn van mn leven al bereikt
                        Imma Never Back Down !

Comment

Originally posted by Gregel View Post
                          Wel genoeg opgewarmd aangezien ik telkens voor mijn training een half uurtje loop op de loopband.

Wilde een ijzeren plaat vooruit duwen met mn benen (weet niet hoe de oefening noemt) en stelde het gewicht zoals anders; 120kg maar deze keer was het echt raar, wou ze vooruit duwen en ineens hoor ik alles afknakken in mijn spieren, ben dan door mijn benen gezakt en kon niet meer opstaan.

Echt pijnlijk, maar al bij al valt het nog mee, mag 6 weken niet overbelasten (lopen etc.) moet niet geopereerd worden, aangezien ze dit niet doen bij minderjarigen. Heb wel de pijn van mn leven al bereikt
                          Succes met je herstel.
                          Ik weet niet of je een beginner bent, maar mischien heb je toch iets te snel opgebouwd kwa gewicht.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            kleine spierscheurtjes genezen wel, maar als er een flinke scheur of zelfs afgescheurd is dan komt er meer bij kijken voor herstel.
                            Ja en daar heb ik nu nog gekloot mee... "kuitprobleempje" topt 60kg squat nu, daar heb ik lekker veel ook aan joh... Oh ja. ook nog met n plankje onder mn hielen....

Comment

Originally posted by Gregel View Post

damn suc6 met je herstel .
                              zou het heel rustig aan doen , hoop voor je dat het geen blijfende problemen gaat opleveren .
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X