thuis traine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• thuis traine

hallo,

ik wil graag thuis trainen omdat de fitnesschool een beetje te ver is voor mij omdat ik in een gat woon..

maar het probleem is dat ik op niet meer oefeningen kan komen dan opdrukken want ik heb geen spullen thuis, alleen bokszak maar dat is apart van dit.

dus iemand een paar suggesties want ik heb energie te veel de hele week al..

hoi

Welkom hey....

Comment

Welkom ten eerste maar(Het is normaal dat je je eerst voorsteld!)
      Ik zou zeggen stop je energie in dit forum en laat jezelf eens even goed inlezen!
      Er zijn al tientallen topics gemaakt over dit onderwerp!

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/29502-home-gym.html

Comment

Owh, bedankt dat jullie me verwelkommen
          ik zal me even voorstellen..

ik ben hayri
          ik zit op het havo 5e klas n&t profiel
          ben 17 en weeg 68 kg, heel weinig vet
          ik hou van vechtsporten onder andere Muay Thai en MMA
          zelf doe ik aan Muay Thai 2x in de week
          en natuurlijk ook fitness..
          nou doe ik ongeveer 8 maanden aan fitness maar ben ondertussen vaak geopereerd dus moest soms 2 maanden stoppen.
          ik heb zelf een schema gekregen van een vriend van me die 8 jaar aan fitness doet en zelf een fitnessinstructeur is. Maar die schema is al verouderd en moet veel aan veranderd worden.

Ik gebruik op dit moment alleen creatine en slik dagelijks 3 rouwe eieren zonder dat gele.
          Normaal doe ik 3x in de week fitness en 2x in de week thaibox.
          Maar omdat het nu vakantie is gaat de thaiboxtraining niet door en omdat het nogal slecht weer is kan ik niet op de scooter naar de fitnessgym toe

ik moet dus thuis trainen zonder spullen etc
          met alleen een bokszak

Greeeeetz

Comment

Oeps je moet de stickys lezen.. Falstyr heeft al n aanwijzing voor je geplaatst voor home gim. Hoef je alleen maar aan te toetsen..Eigeel mee opeten joh, zonde...

Comment

dat eigeel is toch niet goed voor je ofzo ?

home gym is me iets te duur ?

oh ik lees het hier al: De dooier is verantwoordelijk voor ongeveer een derde van het gewicht van het ei. Het bevat bijna de helft van de proteĆÆne.

Comment

Originally posted by KiNGHayRii View Post
                dat eigeel is toch niet goed voor je ofzo ?

home gym is me iets te duur ?

oh ik lees het hier al: De dooier is verantwoordelijk voor ongeveer een derde van het gewicht van het ei. Het bevat bijna de helft van de proteĆÆne.
                Eigeel is ook n goede cholsterol... Veel meer lezen.. Anders krijg je straks geen antwoorden meer hoor....

Comment

Welkom, is het de bedoeling dat je blijvend thuis traint of alleen in de vakantie? Daarnaast vraag ik me af of je door 3 rauwe eieren zonder eigeel resultaat zal gaan boeken, je loopt alleen kans op een salmonella besmetting.

Tip: Ga je inlezen, je bent slim zat om het te begrijpen.

Comment

het geld alleen voor de vakantie
                    ik ben een beetje aan de luie kant qua lezen etc, maar het zal wel moeten

Comment

het geld alleen voor de vakantie
                      ik ben een beetje aan de luie kant qua lezen etc, maar het zal wel moeten
                      HAVO N&T? En dan te lui om te lezen ?
                      Succes met je carriere jongen

Als je iets wilt bereiken in het leven moet je er ook wat voor doen !

Comment

ja maarja om nou zo`n hele forum af te lezen lijkt me beetje overdreven

Comment

tja om nu elke dag 100x dezelfde vragen te beantwoorden. lijkt me beetje overdreven.

Comment

ja maarja om nou zo`n hele forum af te lezen lijkt me beetje overdreven
                            Dat kan niet dit hele forum doorlezen. Er staat zoveel info hierop. Gewoon een aantal essentiƫle stickys. en de rest wat je boeit.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

maar de meeste dingen zijn vaag of onduidelijk, of er wordt teveel omheen gelult

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X