thuis traine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by KiNGHayRii View Post
    maar de meeste dingen zijn vaag of onduidelijk, of er wordt teveel omheen gelult

Stickies zijn heel duidelijk, zoekfunctie gebruiken om info te vinden wat je wilt weten... staat je vraag er niet bij? Feel Free to ask

Oja, Koop een setje halters waar je redelijk wat gewicht op kan gooien.. kun je al beperkt wat oefeningen doen voor eigenlijk je hele lichaam.

Comment

ja das wel handig..
      denk dat ik maar is zo`n bankdruktoestel thuis ga aanschaffen en een paar halters het liefst ook zo`n stang om je op kunnen rekken anders schiet het er niks mee op:P

Comment

Eerst maar eens denken aan een powerrack. ipv. bankdruktoestel.
        Powerrack kun je alles op doen. bank drukken squaten rack pulls. en nog 100en andere oefeningen.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Je geeft aan alleen in de vakantie thuis te gaan trainen en je wil al van alles aanschaffen, sorry maar ik snap het dus niet helemaal meer, daarnaast moet je als je op havo volgens mij ook teksten scannen en de belangrijke punten daaruit opnemen dus stickies lezen moet geen probleem zijn lijkt me. En met alle respect maar de stickies zijn alles behalve vaag en anders blijf je lekker maar je 3 rauwe eieren op een dag eten Je moet er natuurlijk wel zelf iets voor willen doen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Je geeft aan alleen in de vakantie thuis te gaan trainen en je wil al van alles aanschaffen, sorry maar ik snap het dus niet helemaal meer, daarnaast moet je als je op havo volgens mij ook teksten scannen en de belangrijke punten daaruit opnemen dus stickies lezen moet geen probleem zijn lijkt me. En met alle respect maar de stickies zijn alles behalve vaag en anders blijf je lekker maar je 3 rauwe eieren op een dag eten Je moet er natuurlijk wel zelf iets voor willen doen.
            Welnee.. Ik ga vanavond voor hem trainen, overmorgen n ander? Eten doet Fallus het makkelijkst voor hem, en Possel doet zn cardio.. Pin maakt het schema wel.. Zweten doet Snuff.. Atta zal alles noteren..DSO drinkt de shakes Dan zal Martin wel voor hem groeien.. De blessures en spierpijn krijgt hij zelf

Comment

not fonny -.-'

Comment

Thuis trainen werkt niet, alleen als je er heeeeeeel veel geld voor over hebt.
                Ga gewoon naar de gym en lees de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Welnee.. Ik ga vanavond voor hem trainen, overmorgen n ander? Eten doet Fallus het makkelijkst voor hem, en Possel doet zn cardio.. Pin maakt het schema wel.. Zweten doet Snuff.. Atta zal alles noteren..DSO drinkt de shakes Dan zal Martin wel voor hem groeien.. De blessures en spierpijn krijgt hij zelf
                  Je vergeet nog wat andere vaste leden.

@ Schoom: Ben ik het niet helemaal eens. Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je onder 'heel veel' geld verstaat.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    Je vergeet nog wat andere vaste leden.

@ Schoom: Ben ik het niet helemaal eens. Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je onder 'heel veel' geld verstaat.
                    Hey Jordy. Heel veel geld was mischien een beetje verkeerd uitgedrukt. Maar het kost heeel veel werk en toch ook wel een flinke duit. En als beginner denk ik ook niet dat je het klaar gaat spelen. Als je al flink wat ervaring hebt dan is het anders. Zoals jij en Fallus bevoorbeeld. Ervaring in de zin van dat je weet waar je mee bezig bent. Je zal ook flink veel energie in zo'n ruimte moeten steken om alles optimaal te maken. Dus als je het afweegt kun je als beginner veel beter naar de gym gaan. Toch?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Jordy, mag ik het slapen voor hem doen?

Comment

Op de lange termijn is een goede homegym goedkoper, maar als beginner weet je nog niet wat precies voor jou de lange termijn is. Misschien stop je wel na een paar maanden (wat veel voorkomt), dus ik ben het ook wel eens dat je dan beter naar een sportschool kan gaan.
                        Groeten

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          Hey Jordy. Heel veel geld was mischien een beetje verkeerd uitgedrukt. Maar het kost heeel veel werk en toch ook wel een flinke duit. En als beginner denk ik ook niet dat je het klaar gaat spelen. Als je al flink wat ervaring hebt dan is het anders. Zoals jij en Fallus bevoorbeeld. Ervaring in de zin van dat je weet waar je mee bezig bent. Je zal ook flink veel energie in zo'n ruimte moeten steken om alles optimaal te maken. Dus als je het afweegt kun je als beginner veel beter naar de gym gaan. Toch?
                          Dat zeker weten. En een sportschool is sowieso beter om te beginnen. Dan weet je wat je zoal nodig hebt om thuis fatsoenlijk te kunnen trainen. Dan weet je bijvoorbeeld dat het slimmer is om je geld uit te geven aan een powerrack dan aan een fly machine. Maar opzich kom je met een power ofwel squatrack en bench, olympische barbell, verstelbare dumbells, chin en dip-bars en een shitload aan schijven al een heel eind. Eventueel een kabelstation als aanvulling. En van daar uit kun je gaan uit breiden. Al die machines zijn leuk voor aanvulling maar niet perse nodig. Als ik ruimte en geld had voor een leg extension zou ik er een aanschaffen maar zeker als beginner is het onmisbaar en ga je net zo hard zonder. Maar goed een homeygm moet je zien als een luxe en het is ideaal met dagen als deze, dat het te glad is om fatsoenlijk naar de gym te fietsen en wanneer de sportschool gesloten is met kerst. Dan kun je alsnog knallen. Maar zolang een homegym niet kan tippen aan een goede sportschool blijf ik daar wel nog steeds de voorkeur aan geven.

@janieck: van mij wel.. :P
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Hahahahahahaahahaa
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ga noteren? Dat lijkt me geen verstandige, denk dat er dan bitter weinig op het (virtuele) papier komt te staan.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

bleh nog meer eten. heb nu al geen zin om alles boven de 4000 elke dag te moeten eten :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X