Wanneer trainen jullie het best?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

9 v/d 10 keer om 7 uur s,ochtends.

plus punten:
    ik ben bijna altijd de enige daar,plus degene van de receptie die de slaap nog uit haar ogen aan het wrijven is.
    ik heb de rest van de dag nog over.

nadeel:
    mist wat kracht (zeker in vergelijking als ik een keer laat ga)
    als je bv wat zwaarder wilt gaan is er niemand om te spotten ,dus dat houd het wel een beetje tegen)

liefst s,ochtends vroeg of anders na 21:00 uur, dan hoef ik iig nergens op te wachten.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik train meestal 's morgens. Vind het heerlijk omdat het altijd lekker rustig is. Het enige nadeel vind ik wel dat ik , als ik net wakker ben, minder kracht heb dan als ik 's avonds ga trainen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat in mn dag het beste uitkomt, is een beetje begin van de avond. Begin ik rond een uur of 18:00-20:00, uur/anderhalf uur knallen, nog ff een uurtje uitrotten daar. Rustig naar huis, hele avond chillen en uiteindelijk pitten als mn caffeine rush weg is. Als ik begin van de middag train, ben ik niks waard de hele dag en TOTAAL geen zin om ook maar iets uit te voeren.

Qua kracht, uur of 4-5 ideaal (is ook logisch, als je naar de hormoonhuishouding kijkt), of anders 4-5 uur na het opstaan (na 2x te hebben gegeten)
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

smiddags train ik het lekkerste maar dan zit ik eigenlijk altijd nog op school.
          dan is het nog lekker rustig en kan ik me volop inzetten en meteen doorlopen naar mijn gewichten.
          voel me dan ook het sterkste
          rond een uur of 15:00 dus
          Calisthenics / Street workout

Comment

Als ik er zin in heb en tijd genoeg heb. Haasten vind ik echt klote.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Tussen 17u en 20u.
              s'Morgens voor m,n werk ben ik echt nog niet wakker genoeg. Duurt soms tot tegen de middag voor ik echt wakker word.
              Na 20u vind ik vervelend omdat er dan teveel volk in de gym zit.
              Als ik om 17 u ga zijn enkel de cardioapparaten bezet door enkele milf's. En al de rest vrij.

Comment

Op zaterdag en zondagochtend om 09.00 uur....dan is het lekker rustig.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sinte View Post
                  Tussen 17u en 20u.

Als ik om 17 u ga zijn enkel de cardioapparaten bezet door enkele milf's. En al de rest vrij.
                  MILF!!!!!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X