pijn in me onderpols/arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn in me onderpols/arm

ik heb dit nu al een week of 3 dat als ik een oefening doe en er mee klaar ben mijn pols echt zeer doet voor een paar seconde hoe komt dit ? overbelast ofzo ? echt vervelend.

Dat kan niemand beantwoorden hier. Kan van alles zijn. Overbelasting zou een optie kunnen zijn. Weet je zeker dat het geen verzuring is?

Als je het niet vertrouwt, kun je altijd bij de fysio aankloppen.

Comment

je hebhet zeker met bank drukke >/?

doe gewoon rustig aan ik had dat ook bij wel meerderen oefeninge maar gewoon rustig aan komt het wel goed

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
        ik heb dit nu al een week of 3 dat als ik een oefening doe en er mee klaar ben mijn pols echt zeer doet voor een paar seconde hoe komt dit ? overbelast ofzo ? echt vervelend.
        Welke oefening? ik heb t met Cable Preacher Curls
        Je zou je kunnen intapen , maar pak anders gewoon een andere oefenning waarbij je hetzelfde belast. Is dat nog steeds irriterend doe dan spierversterkende oefeningen voor de desbetreffende spieren met lager gewicht en gewoon opbouwen.

Comment

ik heb het bijv. als ik gewichten pak of weg leg bankdrukken onderandere

Comment

heb het bij me reet afvegen en met darte

Comment

nee daar heb ik geen last van alleen bij zware onderwerpen

Comment

ik heb het bijv. als ik gewichten pak of weg leg bankdrukken onderandere
                Houd je je polsen gebogen of pak je ze recht op ?

Comment

probeer polsbanden ,, helpt veel !
                  khad namelijk ook last van m'n polsen als ik de halter los liet , heb dan polsbanden gekocht en sindsdien geen last meer
                  Last edited by bodypumper; 02-02-2010, 17:08.
                  Bench 8 x 80 kg ,4 x 95 kg , 1 x 105 kg
                  leeftijd : 16 Jaar : 68 kg , Bf 12 %

Comment

loopt het omhoog, langs je bot richting je elleboog? Dat had ik, zodra ik een gewicht weer los liet na een setje. Bij mij hielp rust, maar wel lange tijd rust
                    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Heb ik kunnen oplossen met polsbanden.

Comment

klinkt gewoon als overbelasting van je onderarmen.. grip probleem. veel rekken en strekken

Comment

oke ik denk dat ik dan maar is polsbanden aanschaf en ga rekken en strekken voor het trainen

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Dat kan niemand beantwoorden hier. Kan van alles zijn. Overbelasting zou een optie kunnen zijn. Weet je zeker dat het geen verzuring is?

Als je het niet vertrouwt, kun je altijd bij de fysio aankloppen.
                            Niks aan toe te voegen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke ik denk dat ik dan maar is polsbanden aanschaf en ga rekken en strekken voor het trainen
                              Nu doe je maar wat, het zijn allemaal oplossingen die voor anderen hebben gewerkt, maar wellicht hadden zij andere problemen.
                              Wat houd je tegen om naar een fysio te gaan, zoals hierboven ook al staat, of ben je bang Je kan tegenwoordig zonder verwijsbrief naar de fysio en zo weet je waarschijnlijk direct wat het is zonder dat je blijft rondsukkelen. Je wilt tenslotte niet dat zoiets chronisch wordt ofzo.

Sterkte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X