training met halter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training met halter

heb 4 dagen geleden 10 kg halter gekocht, weet iemand goede training die ik hiermee zou kunnen uitvoeren?

ps: het is een halter voor 1 arm tegelijk.

en wil graag serieuze reacties niet van die domme reacties zoals pas!

jij leert wel snel zeg
    Groeten

Comment

kvroeg om tips :P

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
        heb 4 dagen geleden 10 kg halter gekocht, weet iemand goede training die ik hiermee zou kunnen uitvoeren?

ps: het is een halter voor 1 arm tegelijk.

en wil graag serieuze reacties niet van die domme reacties zoals pas!
        ben jij de brugspringer?

Comment

kvroeg om tips :P
          En wij vroegen om de stickies te lezen...

Met 1 halter geraak je niet ver, beter is om gewoon naar een gym te gaan.
          @ ketIF

Comment

ja ja.... mar ik heb nu een halter gekocht en ga em niet zomaar wegleggen.. weet iemand goede uitvoring hiermee?
            trouwens het is een 10kg halter

Comment

Elke dag 10x3 dumbell curls, dan kom je er wel, voor een goede uitvoering:
              Dumbbell Curl

BTW, als je net zo als je avatar wil worden zou ik ook nog elke dag 3 x 30 keer situps doen.

Comment

ja ja.... mar ik heb nu een halter gekocht en ga em niet zomaar wegleggen.. weet iemand goede uitvoring hiermee?
                trouwens het is een 10kg halter
                hoe kom je erbij om ÉÉN halter te kopen..? met 1 halter zal je niet kunnen groeien

Comment

BTW, als je net zo als je avatar wil worden zou ik ook nog elke dag 3 x 30 keer situps doen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                    Elke dag 10x3 dumbell curls, dan kom je er wel, voor een goede uitvoering:
                    Dumbbell Curl

ff serieus tommy werkt dat?
                    ( dat is tog op knieen gaan zitten 1 hand op de grond en andere hand halter optillen?)

Comment

Je wilte geen domme antwoorden, terwijl je met iets doms aan komt zetten. Met maar 1 halter trainen? Waarom - als je al een halter koopt van 10 kg - koop je niet 2 halters? Lekkere dumbell press met 1 dumbell.

Ik vind het een beetje jammer dat je je niet wat beter verdiept in alles.
                      Met maar een gewicht kom je niet ver, want je gaat namelijk ook vooruit en dan heb je zwaardere gewichten nodig. Dit schiet niet op zo.

Comment

Dumbbell ; als je er niets op of af kan doen heb je er niet zoveel aan.. Buiten het feit dat je dan ook nog je rug aan het verzieken bent.. Je bent dan eenzijdig bezig, dat betekend voor jouw nog jonge rug dat je hem scheef belast.. Je kunt er je armen mee trainen 1 voor 1 maar zet dan wel de binnenkant van je elleboog op/tegen je knie.. Zo dat hij word ondersteund.. Voor andere oefeningen is 10kg ineens veel te zwaar.... Kan er niets af dan?

Comment

( dat is tog op knieen gaan zitten 1 hand op de grond en andere hand halter optillen?)

jaa,, DOEN!

Comment

God allemachtig, tommy geeft je een kant en klare link van de dumbel curl, maar je verrekt gewoon om te kijken en komt met een rare beschrijving van de oefening. Ik heb echt de indruk dat je een beetje lui bent. Even zoeken op internet en je ziet genoeg site waar oefeningen staan met dumbells.

Comment

Misterfit: ik denk dat Gentjuh niet door heeft dat hij het alleen maar aan hoeft te klikken hoor....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X