buikje :(

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

NOU ALS JE DE STICKY'S LEEST ZIE JE DAT JE ONDER JE BEHOEFTE MOET GAAN ETEN, MAX 500KCAL.
    NIET ALLEEN SAVONDS ETEN MAAR SOCHTENTS ONTBIJT EN ZO TOT SAVONDS 6X ETEN JA OOK ALS JE WILT AFVALLEN DAT LEES JE IN DE STICKY'S NIKS SAMENVATTEN OF JE WILT AFVALLEN OF JE WILT HET NIET DAN MOET JE DAT MAAR LEZEN IK BEN HET NU HELEMAAL ZAT OM STEEDS DIT SOORT VRAGEN TE LEZEN HIER EN DAAROM DOE IK HIER OOK GEEN ENTER MEER WANT JE MOET MAAR EENS LEZEN EN DAN ZIE JE VAN ZELF HOE HET MOET EN KAN JE JE VOEDINGSCHEMA NEERZETTEN, OOK ALS JE 14BENT KAN JE DAT EN OM BEPAALDE TIJDEN ETEN KAN JE OOK BEST, JA IK WOON OOK THUIS EN MOET OOK ETEN WAT DE POT SCHAFT DAT MAAKT GEEN HOL UIT DUS LEES DIE VERDOMDE STICKY'S!

Calisthenics / Street workout

Comment

Probeer al eens te berekenen wat je nu zoal op een dag eet.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

hoe vaak ga je nog zo een idiote vraag stellen? telkens hetzelfde antwoord, kom je weer met een andere imbeciele vraag

Originally posted by roelinho View Post

Comment

1. Je bent 14 jaar, zit in de puberteit
          2. je weegt maar 50kg
          3. jij moet je nog helemaal niet druk maken over een buikje tot je niet meer in de puberteit zit en volgroeid bent. je moet meer eten dan je verbruikt zodat je lichaam voldoende voeding heeft om goed te kunnen ontwikkelen
          4. als je 18+ bent en een fatsoenlijk gewicht hebt...dan kun je zorgen gaan maken over een buikje en het weg trainen er van.
          5. Reken uit wat je behoefte is, ga er 500kcal boven zitten. Maak een voedingsschema en houdt je er aan. Elke 3 maanden overnieuw berekenen om je groei in rekening te houden
          6. Val ons niet meer lastig met dit soort vragen

Comment

oke bedankt man dat is een goede! dus 500 kcal meer ete dan normaal en geeft dus niet als ik iets dikker word want ik train het er over een paar jaar vanzelf wir af

Comment

Wat zit je nou te zeiken? Je hebt een buikje, zeg je zelf.

Zo raar, hun hele leven noemen ze het een buik, zodra het groot word noemen ze het een buikje.

Ik krijg hier gvd aambeien van!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Wat zit je nou te zeiken? Je hebt een buikje, zeg je zelf.

Zo raar, hun hele leven noemen ze het een buik, zodra het groot word noemen ze het een buikje.

Ik krijg hier gvd aambeien van!

dan moet je maar niet je schijt inhouden en zo hard gaan drukken op de wc dat je hoofd knal rood wordt, dat komt dus niet van dit topic

Comment

en nu stoppen met vragen stellen en lezen. ik heb het je dagen geleden al gezegd, toen ging je mij afzeiken. Nu zie je wat ervan komt.

sukkel
                  Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Ijsblok, you da man, that was good :O

BTW: als we het toch over onzin hebben

broodje kip tandoori?
                    Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

haha die reacties van jullie. heerlijk om te lezen

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                        daar staattog alleen maar over dieet en ik wil niet op dieet
                        U ben gedoemd te falen. Meer valt er niet over te zeggen vriend.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                          daar staattog alleen maar over dieet en ik wil niet op dieet
                          Als je niet op dieet wil zul je net zoveel moeten trainen om je kcal overschot weg te werken.
                          En dan nog zul je je spieren verneuken omdat 90 % van de nederlanders die "normaal" eten te weinig eiwitten binnen krijgen om spieren te onderhouden.

Conclusie: niet zeiken een voedingsschema opstellen en er in de zomer goed bijlopen.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            dan moet je maar niet je schijt inhouden en zo hard gaan drukken op de wc dat je hoofd knal rood wordt, dat komt dus niet van dit topic
                            Orly? Altijd leuk als mensen er serieus op ingaan .

Comment

Zucht.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Orly? Altijd leuk als mensen er serieus op ingaan .
                                tuurlijk ga ik er niet serieus op in maar moest ffies reageren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X