1 week voor elke spiergroep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 week voor elke spiergroep

Ey, zou dit 'mogen': dat je bijvoorbeeld 2 weken lang alleen benen traint, daarna twee weken lang alleen buik enz ? of is dat niet handig ?

MVG

Naruto

ps: zodat je elke groep goed onder handen kunt nemen.

Originally posted by Naruto rulezz View Post
    Ey, zou dit 'mogen': dat je bijvoorbeeld 2 weken lang alleen benen traint, daarna twee weken lang alleen buik enz ? of is dat niet handig ?

MVG

Naruto

Nee dit slaat nergens op.
    Gewoon fullbody of split.....dit soort verzinsels heb je niks aan.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nee dat is niet handig. Je neemt zo te lang pauze (weken een spiergroep niet trainen zorgt ervoor dat je weer massa gaat verliezen)

Comment

Alleen met Mike Menzers Heavy Duty en Arthur Jones's HIT zou je 1x in de 7-14 dagen hoeven te trainen. Maar dit is geen schema voor beginners zoals jij. Dus hou het gewoon bij de traditionele trainings varianten waarbij je elke spiergroep 1x in de 5 dagen pakt.

Comment

Ok,zal ik doen, ty

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post

MVG

Naruto

Is uitgesloten, zo breek je alleen maar af...

Comment

Mits je de rest op onderhoud zou trainen (beetje het idee van dat I, Bodybuilder programma dat ze op t-nation promoten) is soort van periodisatie. Kan werken, maar kans dat je als beginner (je stelt voor 1 week alleen maar buik te trainen dus ik zou je nog eerder in pre-beginner klasse zetten) er veel uit kan halen lijkt me minimaal.

Is wel periode van rond de 3-4 weken geloof ik, dus nee 1 week heb je geen kut aan. Ga maar lekker 3x p/w benen doen lol succes
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

heb een goed spiergroei-splitschema gevonden uit bodybuildtijdschrift: muscels and fitness erg goed schema!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Alleen met Mike Menzers Heavy Duty en Arthur Jones's HIT zou je 1x in de 7-14 dagen hoeven te trainen. Maar dit is geen schema voor beginners zoals jij. Dus hou het gewoon bij de traditionele trainings varianten waarbij je elke spiergroep 1x in de 5 dagen pakt.
                  +1

@ Gentjuh
                  Ik betwijfel of je al op het niveau zit dat je kunt beoordelen of een schema goed is of niet, gezien je twee dagen geleden nog niet eens wist wat een pomp was. Rustig aan met je adviezen tot je echt wat weet.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    +1

@ Gentjuh
                    Ik betwijfel of je al op het niveau zit dat je kunt beoordelen of een schema goed is of niet, gezien je twee dagen geleden nog niet eens wist wat een pomp was. Rustig aan met je adviezen tot je echt wat weet.
                    ja mar ik adviseer iets wat in een bodybuild blad staat en ik denk dat dat geen geklets is

Comment

Lijkt me wel vet om een keer zoiets te doen, zo concentreer je je wel echt ergens op. Op t-nation bij I-bodybuilder gebruiken ze de methode ook. Om zo te zeggen dat het nergens op slaat is gewoon kortzichtig, geef het een kans en post je bevindingen!
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Muscle en fitness klets vaak onzin
                        bij i bodybuilder doe je nog steeds andere dingen er bij en niet alleen die ene spiergroep

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Lijkt me wel vet om een keer zoiets te doen, zo concentreer je je wel echt ergens op. Op t-nation bij I-bodybuilder gebruiken ze de methode ook. Om zo te zeggen dat het nergens op slaat is gewoon kortzichtig, geef het een kans en post je bevindingen!
                          hij is een volkomen beginner, weegt waarschijnlijk minder dan 1 been van jou.
                          Groeten

Comment

hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X