lichaams vorm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lichaams vorm

hey ik heb een probleem als ik naar mezelf kijk in de spiegel gaat mijn lichaam eerst breed bij mijn heupen en dan bij het begin van mijn ribben wordt het weer
    dun dan gaat het weer langzaam naar breed toe is dit een normale vorm of zitten er gewoon te weining spieren tussen mijn ribben en mijn heupen
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Heb ik ook hoor. dat ligt aan je genen en je lichaamsbouw. je kan het wel bijwerken door buik (vooral obliques) te trainen.
    To fear death is to limit life.

Comment

Je bent waarschijnlijk erg droog en hebt weinig spiermassa.
      Je bent pas 14 bent dus nog in je groei fase .
      Zou me er daarom nog niet zo druk om maken , gwoon goed eten en lkkr trainen komt het helemaal goed
      Mind is everything.

Comment

Precies wat resuke zegt, niet te druk om maken je bent jong gewoon goed eten en trainen en dan kom je er wel
        Make it happen, shock everyone!

Comment

ja maar komt dit nou omdat ik te mager ben of omdat ik te weinig spiermassa heb?
          BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

beide denk ik, je bent nog jong je hebt alle tijd om nog aan beide te werken.

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
              ja maar komt dit nou omdat ik te mager ben of omdat ik te weinig spiermassa heb?
              Je begint net. Echt massief gespierd wordt je pas na jaren training. Heb geduld, train hard en eet goed. Je zult er voor beloond worden uiteindelijk.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon keihard trainen, en op je 18de zie je er dan heel anders uit
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Training Niels View Post
                  hey ik heb een probleem als ik naar mezelf kijk in de spiegel gaat mijn lichaam eerst breed bij mijn heupen en dan bij het begin van mijn ribben wordt het weer
                  dun dan gaat het weer langzaam naar breed toe is dit een normale vorm of zitten er gewoon te weining spieren tussen mijn ribben en mijn heupen
                  Kwestie van tijd, meer niet.
                  Je bent nog erg jong en nog in de groei Niels, gewoon doorgaan dan komt het best voor de bakker.

Comment

Zelf ben ik 19, lang en vrij dun. Maar goed, veel eten, trainen en dan word je vanzelf wel wat breder en krijg je meer massa.

Comment

had ik ook jaren geleden
                      kan komen omdat je in de pubertijd zit
                      begint eerst in de lengte te groeien
                      en daarna in de breedte.
                      dus maak je niet druk
                      Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse