Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Achjah ik moet nu ook wel wat dingen doen. Maar dat zijn begrippenlijsten die ik wel van een maatje overneem. Hoef ik hem niet te maken, alleen maar te bestuderen! scheelt alweer
Eerlijkheid duurd het langste.
Vraag of je vader een keer mee wilt, laat hem zien wat je doet en laat het hem ook eens doen met aanwijzingen van jou.
Ik heb zelf mijn vader ook eens mee genomen.
Zeg waarom je het doet en laat hem tienerbodybuilding lezen of neem het met hem door.
Ghehe, hier hetzelfde. Enigste waar ik me mee bezig hou op het moment is BB.
ontopic: Je kunt ook een ub/lb split doen (bovenlichaam/onderlichaam)
vraag je pa wat ie liever heeft. Dat jij gezond wil zijn, lekker bezig met sporten en aan jezelf werken, of dat je gaat lopen hangen en vervelen op straat en rotzooi trappen. Dat werkt vaak wel. Neem hem anders eens mee inderdaad. Ga desnoods als je hem zo ver krijgt mee te gaan expres super licht trainen ofzo met baby gewichten zodat hij denkt dat het allemaal wel mee valt. Maar sowieso snap ik het niet helemaal vanuit zijn standpunt gezien. Als zijn reden is dat hij het niet wil omdat het voor je slecht zou zijn is dat het toch even goed. Bedoel 2x in plaats van 3 maakt het er toch niet beter op?
Eerlijkheid duurd het langste.
Vraag of je vader een keer mee wilt, laat hem zien wat je doet en laat het hem ook eens doen met aanwijzingen van jou.
Of je vraagt je vader gewoon eens goed te argumenteren, waarom het slecht is als je meer dan 2 keer per week traint. Ben benieuwd naar zijn (bullshit) argumenten. Probeer hem andere eens uit te leggen dat het niet slecht is en waarom. Weet zeker dat je vader snel uitgelult is (of hij komt me het "omdat ik het zeg" argument aan zetten.)
Belangrijkste is echt in gesprek te blijven. Laat hem zien dat het belangrijk is voor je, dat je je verdiept in wat je doet, en dat hij je onmiddelijk van de sportschool af mag halen als je resultaten er onverhoeds onder lijden. Zoiets kan hem al rust geven, jouw eigen vertrouwen in je vermogen.
Tevens wil het argument dat je liever sport dan blowt en zuipt ook nog wel eens helpen. Je kunt ook drie keer per week gaan zuipen en blowen, of hij dat wellicht liever heeft. (Belangrijk hierbij is wel de toon, je moet het niet brengen als dreigement ("Als ik niet ... dan ga ik..."), maar als positief punt: je stelt betere prioriteiten dan je leeftijdgenoten, en dat moet hij eigenlijk belonen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Met Atta eens. Maak je pa duidelijk dat hij uiteindelijk alleen maar trots op je kan zijn dat je je droom waar gaat maken ipv je centen verzuipen onder een brug in een kartonnen doos.
Ghehe, hier hetzelfde. Enigste waar ik me mee bezig hou op het moment is BB.
ontopic: Je kunt ook een ub/lb split doen (bovenlichaam/onderlichaam)
vraag je pa wat ie liever heeft. Dat jij gezond wil zijn, lekker bezig met sporten en aan jezelf werken, of dat je gaat lopen hangen en vervelen op straat en rotzooi trappen. Dat werkt vaak wel. Neem hem anders eens mee inderdaad. Ga desnoods als je hem zo ver krijgt mee te gaan expres super licht trainen ofzo met baby gewichten zodat hij denkt dat het allemaal wel mee valt. Maar sowieso snap ik het niet helemaal vanuit zijn standpunt gezien. Als zijn reden is dat hij het niet wil omdat het voor je slecht zou zijn is dat het toch even goed. Bedoel 2x in plaats van 3 maakt het er toch niet beter op?
het is 2 keer per week of onbeperkt maar 3 maakt het er zeker wel beter op. zo kan ik mijn trainingen gewoon beter verdelen dat als ik bijv benen-rug-biceps, borst-triceps-schouders moet doen. Fullbody heb ik al een jaar aangekloot
ennuh bedankt zal ff goede moment afwachten en dan vragen, hou jullie op de hoogte. nu iig voor school bezig dan lekker trainen!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment