zeg dat je ook groeplessen gaat nemen voor de sociale aspect van trainen
pa overhalen
Collapse
X
-
Zoek iemand die samen met jou 3 dagen split schema wil doen. Zeg dan tegen je vader dat je met hem mee traind en dan ook 3 keer moet gaan anders zijn er spieren die je nooit doet en dat is ongezond en kan je lichaam uit balans groeien?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Das wel kut ja.. Ik ben begonnen 4 maanden voor me 15e verjaardag!
Ik ging toen 3x in de week Fullbody, ik had ook meteen voedingsschema met behulp van dit forum! En wat mijn ouders ook niet wilden was dat ik nual aan de whey shake ging. Dus toen maar kwark etc gedaan en chocomelk!
Maarja nu heb ik split schema 5x in de week enne ik ben echt niet misvormt.. Heb ook geen klachten. Het is zo heerlijke bezigheid ben net ook weer geweest
Maarja wat de andere zijde zeg gewoon dat je lekker gaat hardlopen! En jij gaat natuurlijk. Lekker trainen! En zeg als hij jou te breed vind worden dat je minder gaat trainen maarja als je gwn niet in al te strakke shirts gaat lopen valt het toch niet zo erg op.
MvgLast edited by Rutger; 17-03-2010, 21:09.
Comment
-
Originally posted by wzoet View Posthet is 2 keer per week of onbeperkt maar 3 maakt het er zeker wel beter op. zo kan ik mijn trainingen gewoon beter verdelen dat als ik bijv benen-rug-biceps, borst-triceps-schouders moet doen. Fullbody heb ik al een jaar aangekloot
ennuh bedankt zal ff goede moment afwachten en dan vragen, hou jullie op de hoogte. nu iig voor school bezig dan lekker trainen!Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Heb het weer eens geprobeerd. Reden: hij heeft als standaart regel met mijn 17e dan ik dan 3x mag. Ik ken hem echt niet zo... ik mag gewoon alles van hem. najah niet alles dan maar dat hoef ik niet te vertellen;p
Punt is dat hij me niet wil snappen. Ik ga nu 2x in de week, als ik 3 ga doe ik evenveel alleen het is een stuk beter verdeelt, ik ben minder lang bezig. Meer rust en tijd voor andere dingen. Komt die weer met zijn opmerking: Als je 17 bent 3x per week punt uit, omdat die het niet kan onderbouwen.
Normaal is nee nee bij hem maar ik ga morgen weer met hem verder lullen. dit ga ik verdomme echt wel voor elkaar krijgen.
en zeg nu zelf?
3x split
MA borst triceps
WO rug biceps
VRI benen schouders
is allicht beter dan dat ik nu( ik ga na een jaar geen fullbody meer doen)
MA: borst-schouders-triceps
DO/VRI: Rug-biceps-benen doe?
jeeeeeee moet ik nog 5 maanden squatten en deadliften op dezelfde dag.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Mn pa zou me mollen als die wist dat ik fitness deed, dus kmoet alles int geheim doen, tja.....The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by ironbrotherhood View PostMn pa zou me mollen als die wist dat ik fitness deed, dus kmoet alles int geheim doen, tja.....
Ook heb je kans dat als jij je benen gaat trainen je door de mand valt want je hoofd lijkt daardoor kleiner en bestaat de kans dat je vader ziet dat je 4xpw aan het trainen bent.
Wat je wel kan doen is extra omega 3 tabs tot je nemen want dat zorgt ervoor dat je antikatabool gaat worden en dus geen vooruitgang boekt en das weer gunstig om niet op te vallen thuis.
Het is maar een gedachtengang!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-