Sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Zelfde als squat en Dl.
    Hoe vaak moeten we het nog zeggen.. Squats verlagen de kans op aids
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Hoe vaak moeten we het nog zeggen.. Squats verlagen de kans op aids
      Het verkleind toch ook de kans op een SOA?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Het verkleind toch ook de kans op een SOA?
        nee dan moet je deadliften

Comment

Helemaal niet, je moet squatten.

Elke keer dat je een setje squat, kan je niet op datzelfde moment besmet worden door een hoer met AIDS.
          Dus minder kans op AIDS.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

dank voor de tips heren! ga meteen mijn trainschema aan passen.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
              Helemaal niet, je moet squatten.

Elke keer dat je een setje squat, kan je niet op datzelfde moment besmet worden door een hoer met AIDS.
              Dus minder kans op AIDS.
              op moment dat je squat ziet een homo met aids de kans op je in je reet te nemen. dus deadliften

Comment

Sldl?
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik heb 1,5 jaar gewerkt als fitnessinstructeur bij F4F eindhoven... Organisatie is kut en doen nix voor leden... Spullen idd verouderd en ruk, redelijk wat ongelukjes gebeurd met losse kabels e.d.
                  geen aanrader... Instructeurs mochten zich ook niet te veel bemoeien met leden, alleen even 2 min. aansturen en verder vooral praatjes maken met de lelijke mensen in de cardio... Aparte werkinstructies daar alswel het onderhouden van de apparaten en in avonden vaak VEELSTE druk..

Ik zou zegge: Andere sportschool dude!

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    Sldl?
                    werkt ook niet! zo gauw je ook maar een beetje je ass naar achter gooit ziet een homo zijn kans al liggen!

Comment

Originally posted by snuckG View Post
                      Ik heb 1,5 jaar gewerkt als fitnessinstructeur bij F4F eindhoven... Organisatie is kut en doen nix voor leden... Spullen idd verouderd en ruk, redelijk wat ongelukjes gebeurd met losse kabels e.d.
                      geen aanrader... Instructeurs mochten zich ook niet te veel bemoeien met leden, alleen even 2 min. aansturen en verder vooral praatjes maken met de lelijke mensen in de cardio... Aparte werkinstructies daar alswel het onderhouden van de apparaten en in avonden vaak VEELSTE druk..

Ik zou zegge: Andere sportschool dude!
                      maar dat geld toch niet voor elk filiaal? In Venlo word binnenkort een nieuwe geopend. heb je daar al iets over gehoord?

ik mag aannemen dat een nieuw filiaal niet opent met oud spul?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X