Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb 1,5 jaar gewerkt als fitnessinstructeur bij F4F eindhoven... Organisatie is kut en doen nix voor leden... Spullen idd verouderd en ruk, redelijk wat ongelukjes gebeurd met losse kabels e.d.
geen aanrader... Instructeurs mochten zich ook niet te veel bemoeien met leden, alleen even 2 min. aansturen en verder vooral praatjes maken met de lelijke mensen in de cardio... Aparte werkinstructies daar alswel het onderhouden van de apparaten en in avonden vaak VEELSTE druk..
Ik heb 1,5 jaar gewerkt als fitnessinstructeur bij F4F eindhoven... Organisatie is kut en doen nix voor leden... Spullen idd verouderd en ruk, redelijk wat ongelukjes gebeurd met losse kabels e.d.
geen aanrader... Instructeurs mochten zich ook niet te veel bemoeien met leden, alleen even 2 min. aansturen en verder vooral praatjes maken met de lelijke mensen in de cardio... Aparte werkinstructies daar alswel het onderhouden van de apparaten en in avonden vaak VEELSTE druk..
Ik zou zegge: Andere sportschool dude!
maar dat geld toch niet voor elk filiaal? In Venlo word binnenkort een nieuwe geopend. heb je daar al iets over gehoord?
ik mag aannemen dat een nieuw filiaal niet opent met oud spul?
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment