Alternatief voor whey i.v.m pukkels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alternatief voor whey i.v.m pukkels

Goeiemiddag,

Omdat ik altijd acne heb gehad heb ik Roaccutane gebruikt en is mn gezicht vrij schoon.
    Daar ben ik blij mee maar nu ben ik weer ffies aan het trainen en gebruik daar ook whey-shakes bij, maar helaas is mn gezicht een stuk onrustiger.
    Weet iemand misschien een goed alternatief uit ervaring omdat er wel informatie op internet valt te vinden alleen spreken de teksten elkaar wel eens tegen waardoor ik begin te twijfelen.

B.v.d
    M.v.g

bart

Originally posted by bart2406 View Post
    Goeiemiddag,

Omdat ik altijd acne heb gehad heb ik Roaccutane gebruikt en is mn gezicht vrij schoon.
    Daar ben ik blij mee maar nu ben ik weer ffies aan het trainen en gebruik daar ook whey-shakes bij, maar helaas is mn gezicht een stuk onrustiger.
    Weet iemand misschien een goed alternatief uit ervaring omdat er wel informatie op internet valt te vinden alleen spreken de teksten elkaar wel eens tegen waardoor ik begin te twijfelen.

B.v.d
    M.v.g

bart
    Persoonlijk denk ik dat niet alle whey pukkels veroorzaken, probeer eens wat verschillende whey´s uit, ik heb nu die van powersupplements en die verteerd heel licht en is heel zuiver, misschien is je probleem dan ook al opgelost.

Comment

Gebruik je nu een concentraat? Probeer dan eens een isolaat.

En slik je biergist? Zo niet, ik zou het eens proberen.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Biergist is inderdaad ook een goede, merk zelf dat het best veel scheelt en het kost bijna niks, ga naar een drogist en je hebt 300 pillen voor een paar euro.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
          Biergist is inderdaad ook een goede, merk zelf dat het best veel scheelt en het kost bijna niks, ga naar een drogist en je hebt 300 pillen voor een paar euro.
          Momenteel actie bij de tuinen, 1400 pillen voor uit mijn hoofd 16,50 euro of zo.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sorry als ik hier in dit topic onderbreek maar kan iemand me eens zeggen wat voor biergist, iemand een voorbeeldje? kan je daarmee een shake vervangen ofzo?? eerste keer dat ik dat hoor

Comment

biergist? werkt dat ongeveer hetzelfde als whey? massa?

Comment

Originally posted by pyro70 View Post
                sorry als ik hier in dit topic onderbreek maar kan iemand me eens zeggen wat voor biergist, iemand een voorbeeldje? kan je daarmee een shake vervangen ofzo?? eerste keer dat ik dat hoor
                http://forum.bodynet.nl/search.php?searchid=402246

Wat werkt zo'n zoekfunctie toch fijn he...

Comment

Ikzelf gebruik biergist pillen van de kruitvat, 480 tabletten voor €2,19. Ben er erg tevreden over .
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

is dat voor acne tegen te gaan ofsow?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Zie link uit mijn eerdere post

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        Onder andere.
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Wat werkt zo'n zoekfunctie toch fijn he...
                          kvroeg gewoon een antwoord, je sarcasme mag je voor jezelf houden! danku

Comment

Heb ook whey isolaat van powersupplements, krijg je 0,0 acne van.
                            Je zal nu waarschijnlijk een concentraat hebben.

Biergist is idd ook goed.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Gebruik je nu een concentraat? Probeer dan eens een isolaat.

En slik je biergist? Zo niet, ik zou het eens proberen.

Ik heb net ff gekeken maar het is pot van precision engineerd.
                              Op de achterkant staat dat er en weiconcentraat en wei isolaat in zit.
                              En ik heb wel eens eerder biergist gebruikt maar ik merkte er niet veel van eerlijk gezegd,maargoed probeer het gewoon nog eens voor dat geld.
                              Maar weet jij misschien een zuivere whey?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X