Tipje nodig????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Osterich View Post
    Gab jij deed toch een sportopleiding?
    ja maar we leren geen fuck daar!!!!
    ik heb d'r nog bar weinig geleerd over trainen/voeding

over voeding:
    je krijgt genoeg eiwitten naar binnen bij je gewonen voeding, whey enzo is onnodig.
    dus ik zo: dus je gaat mij nu vertellen dat mijn kwark savonds voor het slapen gaan ook kan stoppen.
    antwoord was JA.

dus ik neem geen voedingstips meer daar aan voor de rest hebben we niks over voeding gehad, tja vind je het gek dat de kwaliteiten van instructeurs zo laag zijn
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik snap dat niet he, als je leraar onzin verkondigt schuif je toch gewoon een paar onderzoeken onder ze strot?
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik snap dat niet he, als je leraar onzin verkondigt schuif je toch gewoon een paar onderzoeken onder ze strot?
        precies

ps: waar volgen jullie die opleiding?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          ja maar we leren geen fuck daar!!!!
          ik heb d'r nog bar weinig geleerd over trainen/voeding

over voeding:
          je krijgt genoeg eiwitten naar binnen bij je gewonen voeding, whey enzo is onnodig.
          dus ik zo: dus je gaat mij nu vertellen dat mijn kwark savonds voor het slapen gaan ook kan stoppen.
          antwoord was JA.

dus ik neem geen voedingstips meer daar aan voor de rest hebben we niks over voeding gehad, tja vind je het gek dat de kwaliteiten van instructeurs zo laag zijn
          Ik had het meer op jou gericht, dan op je opleiding.

Heel internet weet nu ongeveer wel dat die opleidingen kudtter dan je schoonmoeder zijn, en dat je er geen hol leert.

Dan verbaast het mij nog meer, dat je dit soort essentiële dingen niet weet. Immers, als je die sportopleiding doet heb je een bovengemiddelde interesse voor de sport en haar vertakkingen.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

ik zit er voor mijn papiertje en ik weet zo 1 2 3 niet waar je de onderzoeken vandaan kan halen, overigens zeggen ze op school dat forums allemaal tegenstrijdige dingen zeggen dus dat je ook niet op forums gebaseert kan raken.

Ik had het meer op jou gericht, dan op je opleiding.

Heel internet weet nu ongeveer wel dat die opleidingen kudtter dan je schoonmoeder zijn, en dat je er geen hol leert.

Dan verbaast het mij nog meer, dat je dit soort essentiële dingen niet weet. Immers, als je die sportopleiding doet heb je een bovengemiddelde interesse voor de sport en haar vertakkingen.
            Haha dankje, Ja ik wil een andere trainer worden dan die gemiddelde idioot in de fitness.
            overigens wil ik hierna fysio gaan doen denk ik.

enem.. het zelf trainen tja wie wilt er geen mooi fysiek dus toen ging ik opzoek naar info en kwam ik hier
            Calisthenics / Street workout

Comment

Het zijn leraren... Die weten toch alles zelf al en beter. Die nemen sowieso al niet snel iets van een ander aan en zeker niet van een leerling.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Als een leraar een betrouwbaar onderzoek niet onder ogen wil zien zou ik zijn/haar lessen niet serieus kunnen nemen. Eigenwijze leraren zijn echt het ergste wat er is.
                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X