vetpercentage.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    nee is niet hetzelfde als rebound. Body Recompositioning betekent puur dat je de compositie van je lichaam (verhouding tussen spier en vet) verandert.

rebound is dat je na een langere periode cutten, sneller als normaal spiermassa (en vetmassa) aanzet.

dat eerste deel van je uitleg is me nu duidelijk. Maar dat laatste moet toch vet verliezen zijn? Ik meende dat Fal dat ook eens beschreven had.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Bij het berekenen van je behoefte reken je je sportdagen mee.
      dus ik verbruik bijvoorbeeld met 1x pw sporten +- 3000 kcal per dag (op alle dagen).

en met 4x pw sporten verbrand ik bijv 3400 kcal per dag. (op alle dagen). als ik dat eenmaal berekend heb, eet ik ALLE dagen 3400 kcal. en niet alleen op sportdagen.
      Damn das ook een optie! maar hoe weet jij hoeveel je ongeveer verbrand dan?

Comment

FF alles op een rijtje

School niet trainingsdag = 2437 cals
        School wel trainingsdag = 3000 cals
        Werk niet trainingsdag= 2812 cals
        Werk wel trainingsdag= 3375 cals
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

was nog niet klaar hehege

hier dus een schemaatje van maken op onderhoud met de kev-waardes erbij?

heb het hier vandaan gehaalt Energiebehoefte uitrekenen in kcal per dag, bereken het nu! of heeft iemand een betere?

bvd
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

google op caloriebehoefte berekenen. kom je op zoon giant nog wat site. Daar de onderste methode gebruiken.

geef vet% in, gewicht in, bij activiteitscode geef je een 3 in. en dan berekent die hoeveel kcal je nodig hebt per dag.

dat is de basis. dat eet je elke dag. niet de ene dag meer of minder. dat gewoon elke dag eten.

hou een maand elke dag je gewicht bij, en vergelijk de gemiddelde van elke week met elkaar. kijkt wat er gebeurt met je gewicht. Kom je elke week een klein beetje aan? dan eet je net boven behoefte, enval je een beetje af elke week, dan eet je net onder behoefte.

als je ongeveer op behoefte eet. en je gewicht blijft ongeveer gelijk. dan weet je wat je behoefte is. in de toekomst zul je dit magische getal nog vaak nodig hebben. tijdens een bulk +500 eten, tijdens een cut -500.

gr dyno
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X