Bf flink omlaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bf flink omlaag

Ik ben zo blijjjjjjjj

Lengte Gewicht BF

December : 1.96 95 kg 16.9%

25 maart : " 97 kg 12.3%

dit bewijst dat een voedingschema de shit is! en gewoon letten op wat je eet flink invloed heeft . THANKS Bodynetters.

o maar wel 1 vraagje... ik hou veel vocht vast , wat houd dit precies in en is dit in principe slecht of maakt niet uit of?

Gefeliciteerd met je behaalde resultaten.

Comment

Wat heb je precies verandert aan je voeding dat het zo goed gegaan is?

In elk geval goed resultaat!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ik ging van chips cola mcdonalds kfc burger king en onregelmatig eten dus hmm 12 uur waker ok 1 broodje en dan om 4 uur hmm honger 5 brooodjes avond wat de pot schaft en dan nog chocola en troep en dan fitnessen, nja dat beviel me niet echt toen dacht ik nu even serieus aanpakken, al die troep weggooien .. tijdschema gemaakt wanneer ik wat eet. Gekeken naar veel voedingschema en topics op bodynet, over producten hoeveel kcal etc.
        en een schema gemaakt en volgehouden.

nja volgehouden is wel een groot term, ik heb af en toe nog wel iets slechts gegeten maar soms moet het gewoon even .

en ik denk dat ik het eigenlijk al grotendeels te danken heb aan al die troep die ik niet meer eet.

Comment

Gratz met je vooruitgang

En doe zo voort!
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Wow, das best snel! Vet percentage omlaag, en toch zwaarder geworden.
            Geniaal gedaan, and keep up the good work!
            The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

ziet er zeer goed uit man, super

Comment

Gefeliciteerd, aardig goed gedaan zo!

Comment

Wauw, proficiat.

Comment

Felicitation,

dus je hebt 4 maanden gecut??

Comment

Hij heeft 6,12 kg massa erbij gepakt en 4.12 kg vet verloren. Weet niet of ik het helemaal moet geloven. Hoe heb je je bf gemeten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X