schema voor GAmeface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema voor GAmeface

hier is ie:
    TRAINING_SCHEMA.xls

Niet voor mij.

Ik zei zet hem op het forum zodat andere er advies op kunnen geven.

Ik heb trouwens nog geen advies gegeven over zijn schema.

Comment

Ik kan het niet openen. Je hebt er allerlei toestanden voor nodig die ik niet heb.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Niet voor mij.

Ik zei zet hem op het forum zodat andere er advies op kunnen geven.

Ik heb trouwens nog geen advies gegeven over zijn schema.
        oke lol, mar wat vind je ervan? moet ik er iets aan veranderen ofzo?

Comment

Wtf is dit voor schema?
          hammer curl voor triceps?
          Deadlift en squat voor kuiten?

Kom op check ff de trainings sticky, dit slaat nergens op.
          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Wtf is dit voor schema?
            hammer curl voor triceps?
            Deadlift en squat voor kuiten?

Kom op check ff de trainings sticky, dit slaat nergens op.
            oke oke, mar hammer curl voor triceps: dat lees ik overal of kan ik em beter weg doen?
            kuiten ga ik ff wat aan doen!

Comment

hammer curl is voor biceps (brachialis) en voorarm
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

check deze site nog eens: Exercise Video Database - 600+ Exercises with Pics & Instructions! | Muscle & Strength

Comment

oke

Comment

Je hebt 2 keer dumbell flyes met draai er in staan? Is dat 1x flat en 1x incline ofwat? En eeh die draai voegt niet zo heel veel toe hoor. Biceps is nogal overdreven, 4 oefeningen. 2 is meer dan voldoende, al helemaal als je fatsoenlijk rug traint. Buik is niet nodig. Kun je er beter core training van maken. Pak je je buikspieren ook mee en het is veel effectiever. Squats zijn niet voor je kuiten, of je moet hem wel heel raar uitvoeren. Deadlift zelfde verhaal. Calf raise klopt wel. Zowel zitten als staand overigens. Rug zou ik ook wel aan passen. In principe doe je al 2 dezelfde rows aangezien krock row gewoon een iets andere vorm is van db row. Zou sowieso een pull oefening er in zetten, zoals chin/pull-up/lat pulldown, 1 a 2 rows inderdaad, dus bijv. bb bor/db bor/t-bar, wat je nu al doet en dan nog een seated cable row bijvoorbeeld. Deadlift voor de onderrug, maar kan je ook bij benen zetten. Squat is niet alleen voor je hams, maar heel je onderlichaam. Hammer curl is geen oefening voor je triceps dus die kan je er uit halen. Wel vreemd trouwens dat ie 1x bij biceps staat en 1x bij triceps? Bankdrukken voor je schouders kan opzich nog wel, maar zou het in dit geval toch bij een overhead press houden. Pak voor triceps een close-grip bench/dips/skullcrushers.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      Je hebt 2 keer dumbell flyes met draai er in staan? Is dat 1x flat en 1x incline ofwat? En eeh die draai voegt niet zo heel veel toe hoor. Biceps is nogal overdreven, 4 oefeningen. 2 is meer dan voldoende, al helemaal als je fatsoenlijk rug traint. Buik is niet nodig. Kun je er beter core training van maken. Pak je je buikspieren ook mee en het is veel effectiever. Squats zijn niet voor je kuiten, of je moet hem wel heel raar uitvoeren. Deadlift zelfde verhaal. Calf raise klopt wel. Zowel zitten als staand overigens. Rug zou ik ook wel aan passen. In principe doe je al 2 dezelfde rows aangezien krock row gewoon een iets andere vorm is van db row. Zou sowieso een pull oefening er in zetten, zoals chin/pull-up/lat pulldown, 1 a 2 rows inderdaad, dus bijv. bb bor/db bor/t-bar, wat je nu al doet en dan nog een seated cable row bijvoorbeeld. Deadlift voor de onderrug, maar kan je ook bij benen zetten. Squat is niet alleen voor je hams, maar heel je onderlichaam. Hammer curl is geen oefening voor je triceps dus die kan je er uit halen. Wel vreemd trouwens dat ie 1x bij biceps staat en 1x bij triceps? Bankdrukken voor je schouders kan opzich nog wel, maar zou het in dit geval toch bij een overhead press houden. Pak voor triceps een close-grip bench/dips/skullcrushers.
                      oke bedankt voor je info! ik zal het schema even aanpassen alleen wat is een close-grip en overhead press? is dat millitary press?

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                        Ik kan het niet openen. Je hebt er allerlei toestanden voor nodig die ik niet heb.
                        zal voor je een wordje proberen te maken

Comment

AANGEPAST:
                          TRAINING_SCHEMA.xls

jordy heb paar van die oedeningen die jij zei toegevoegd
                          maar zijn dit genoeg sets/reps?

Comment

roelinho probeer dit eens:Trainingschema_gentjuh.doc

Comment

Edit-knop gentjuh.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X