Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maart 2009: 89 kg, met een geschat vetpercentage van 18 a 20%.
Nu: 88 kg, met een geschat vetpercentage van 13 a 14%.
Een stuk sterker en gezonder geworden. En heel veel geleerd in dat ene jaar.
BEN OOK pas begonnen in 2009 . heb 10 jaar stilgelegen.
voordeel is als je ooit heb getraind en tijd, dat het er sneller aankomt allemaal.
Allé, ik vind dat toch. En die 33 kg winst op 15 maanden is ook wel met kuur natuurlijk ( 2 ). Ben nog lang niet klaar
Je bent dus 13,5 kg aangekomen. 2.5 kg vet erbij. Je hebt dus wel degelijk vet aangezet. Verder een zeer nette prestatie om 13.5 kg vvm in een jaar te gainen.
Als je 13,5 kg massa hebt gegaind en 2,5 kg vet vind ik wel dat je kan stellen dat je nauwelijks vet hebt aangezet hoor.
BEN OOK pas begonnen in 2009 . heb 10 jaar stilgelegen.
voordeel is als je ooit heb getraind en tijd, dat het er sneller aankomt allemaal.
Allé, ik vind dat toch. En die 33 kg winst op 15 maanden is ook wel met kuur natuurlijk ( 2 ). Ben nog lang niet klaar
Dat moet dan wel een behoorlijk grote kuur geweesd zijn. Djeez...wat een massa winst!
Dat moet dan wel een behoorlijk grote kuur geweesd zijn. Djeez...wat een massa winst!
EERSTE 1,5 maand 10 KG WINST ENKEL VOEDING; REST WAS 1 KUUR EN NU DAN.
EIGENLIJK VEEL TE VROEG BEGONNEN MET KUREN
Maar ja, ik zeg altijd hoe rapper je eraan begint ( kuur ) hoe vroeger je er bent hé ( mits voeding ok ). Dat is mijn motto: zijn er veel op tegen hahaha
zo ben ik hé
EERSTE 1,5 maand 10 KG WINST ENKEL VOEDING; REST WAS 1 KUUR EN NU DAN.
EIGENLIJK VEEL TE VROEG BEGONNEN MET KUREN
Maar ja, ik zeg altijd hoe rapper je eraan begint ( kuur ) hoe vroeger je er bent hé ( mits voeding ok ). Dat is mijn motto: zijn er veel op tegen hahaha
zo ben ik hé
das dus rond de 222,222222222g per dag aankomen betekent per uur gewoon 9.2592592592592592592592592593g erbij groeit best snel respect
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment