Jeans

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeans

ik vroeg me af of meer mensen dit hebben, maar ik heb echt bij mijn laatste 10 spijkerbroeken altijd dat het opgegeven moment scheurt tussen me benen. ik denk dat het komt omdat ik grote bovenbenen heb en die soms een beetje tegen elkaar aan schuren als ik loop? anders kan ik niet verzinnen waarom dit altijd gebeurt .

maar misschien heeft iemand dit ook en heeft ie tips ofzo.

alvast bedankt

Weinig last van, misschien duurdere broeken kopen?

Koop sowieso altijd broeken die bij mijn benen wijd zitten, heb ook áltijd een riem nodig
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Komt door dikke benen, daardoor schuurt het tegen elkaar en slijt het als een malle!
      Pijn is zwakte dat het lichaam verlaat.. No pain, no gain!

Comment

Had het zelf ook, paar maanden terug nog een broek gehad die na 3 weken helemaal verneukt was, ben toen naar een andere winkel gegaan en toen bleek dat ik de verkeerde maat had gekregen bij de andere, heb nu maat 36 breedte en 30/32 lengte (32 moet wel ingekort worden) en dan de wijdste modellen, het was ff passen maar ik heb nu veel minder last van kapotte broeken + de broeken zitten lekker fijn, overigens zijn de broeken die ik nu heb niet zo heel duur dus daar hoeft het niet perse aan te liggen.

Comment

Bij mij scheuren ze bij het kruis allemaal, betaal je zo kutveel voor een broek en dan is die zo weer kapot. *(#&$(@& irritant.

Comment

ja precies dat heb ik nou ook, zo irritant .. maar gelukkig ben ik niet de enige .

ik dacht misschien loop ik als een mongool ^^

nee nja moet ik maar mee leven dan. thanks

Comment

Is mij nog nooit gebeurd..
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Fiets je veel?
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  Fiets je veel?
                  Helpt denk ik ook wel, fiets zelf 200 km in de week, de hele tijd de wrijving met je zadel is ook niet echt bevorderlijk voor je broek heb ik gemerkt, zeker niet als je een iets te strakke broek hebt.

Comment

Hoesje om je zadel, ik fietste eerst elke dag 30km met een ruw zadel en daardoor sleten me broeken als een malle bij me kruis, sinds ik dat hoesje erop deed bleven ze heel.
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Hoesje om je zadel, ik fietste eerst elke dag 30km met een ruw zadel en daardoor sleten me broeken als een malle bij me kruis, sinds ik dat hoesje erop deed bleven ze heel.
                      Ik ga denk ik ook maar eens kijken voor zon hoesje, is in ieder geval beter dan een versleten broek, bedankt!

Comment

haha heeft mijn vriend ook vaak!
                        Vandaag scheurde hij nog uit zn korte broek tijden Dead Liften!
                        En gewoon maar doorgaan he!!!hahaha!!
                        Tjah hij groeit echt heel snel!
                        Nu alweer 100 kilo bijna!

Comment

Zelfde verhaal, broeken boxers, alles gaat eraan bij je kruis
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Epic beesten hier eigenlijk.
                            Groeten

Comment

Zomer komt eraan lkkr losse korte broek of driekwart , heerlijk .
                              Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X