kom niet aan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kom niet aan

hallo ik ben 23 jaar ben 178, en doe nu zoon 7 maanden aan krachttraining, ervoor woog ik 65/66 zonder kleren.
    ik ging voor de gein op de weegschaal staan na 7 maanden en nu weeg ik nog maar 64. maar mijn kracht is veel vooruitgegaan en ik kan het ook zien aan de spiermassa die is toe genomen.
    wil dit nu zeggen dan ik gewoon mijn vet heb weggewerkt wat ik nog had ? of wa
    btw mijn vet % is 12 nu
    grt sid

hoi welkom
    ongetwijfeld wat vet% als je definitie nu zoals je zelf zegt beter is. post is een x je voedingsschema kunnen we daar de beondigde op en aanmerkingen bij plaatsen
    gr

Comment

De beste mannier om aan te komen, is om de zomersticky te lezen.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
        De beste mannier om aan te komen, is om de zomersticky te lezen.
        Volgens mij is de beste manier van aankomen meer eten
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Er is maar een manier om aan te komen, meer eten. Maak een voedingsschema en ga daar 500kcal boven zitten en post het hier. Er zijn genoeg mensen hier die je dan kunnen helpen..
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Welkom, waarom stel je je hier niet even voor?

Post eens je voedingsschema, daar zal het wel aan liggen.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

schema, sjmema.
              ik eet namelijk nu altijd wat de pot schaft en eet gewoon 4 x per dag
              smorgens 4 bruine boterhamme
              smiddags 3 ofzo
              savonds dus warm eten
              en in de avond nog een snack broodje tonijn ofzo.
              moet ik persee een heel schema maken ?
              ik werk in de horeca en heb nie veel tijd om op te letten wat en waneer ik eet. ik eet zoiezo al meer dan voorheen
              nu heb ik steeds meer honger dan voor die 7 maanden. ik gebruikte ook weightgainer 1 maand en was na 3 maande 2 kilo aan gekomen
              en nu is het er weer af.
              lijkt wel alsof, zoals ik zei het vet dat ik had weg is.
              btw heb ook een snelle stofwisseling.

Comment

Je eet veeeeeeeel te weinig! Lees de zomersticky eens.

Comment

Al had je een trage stofwisseling dan eet je nog veel te weinig
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zal het lezen ja, maar toch heb ik niet veel tijd om precies op te lette waneer en wat ik eet ik probeer alleen zo vaak mogenlijk te eten, het liefst zou ik stoppe meej de horeca en iets met sport doen zodat ik er meer tijd voor heb ^^ owja nog een vraag
                    als je bv weightgainer gebruikt waneer je 60 weegt. en 3 maande later +eten en krachttraining weeg je 63, en je stopt met de weightgainer.
                    val je dan meteen af ?

Comment

Ik raad u aan om een zak discipline te kopen bij de gamma, 20kg voor 100€ in de bonus en dan de zomersticky te lezen voordat u ook nog maar 1 woord typt op dit forum
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

lmfao

Comment

Originally posted by loke23 View Post
                          zal het lezen ja, maar toch heb ik niet veel tijd om precies op te lette waneer en wat ik eet ik probeer alleen zo vaak mogenlijk te eten, het liefst zou ik stoppe meej de horeca en iets met sport doen zodat ik er meer tijd voor heb ^^ owja nog een vraag
                          als je bv weightgainer gebruikt waneer je 60 weegt. en 3 maande later +eten en krachttraining weeg je 63, en je stopt met de weightgainer.
                          val je dan meteen af ?
                          kan mij niet vertellen dat je nergens ff 2 minuten kan vinden om ff beker brinta weg te drinken.. kut horeca

Comment

probeer ik altijd wel ja.
                            ik werk als kok. en dan eet ik wel wat kleine dingen tussendoor maar das meer snacke. en idd horeca stinkt wil ervanaf.

Comment

nou zoek als de malle ander werk. je werkt als kok. dat proefen oke .maar gebruik het niets als smoes dat je nu niet kan aankomen. want als je een voedingschema maakt waarbij je om de 2 uur eet. wat boven je behoefte is en je snackt af ent oe door te proeven moet je zeker aan gaan komen..

BB is een levenstyle, je voeding in orde houden is niet ff wat je ineens erbij doet vergaart toch nog best wat dicipline.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X